Ako do?e do devijacije kamere od samo jednog stupnja, u sustavu za zadržavanje vozila u prometnom traku dolazi do devijacije od 1.75 metara, prenosi RevijaHAK.
Samo polovica voza?a u Njema?koj zna da ve?ina sustava aktivne sigurnosti funkcionira s kamerom naslonjenom na vjetrobransko staklo – odmah uz retrovizor. Istraživanje je na 1000 voza?a provela radionica i dobavlja? vjatrobranskih stakala Carglass. Zašto je ovo važno? Svaka promjena vjetrobranskog stakla zahtijeva i kalibraciju kamera ili sigurnosni sustavi ne?e dobro raditi, odnosno mogli bi biti potencijalno opasni.
Carglass navodi jedan primjer – ako do?e do pomaka vidnog polja kamere od samo jednog stupnja, u sustavu za zadržavanje vozila u prometnom traku dolazi do devijacije od 1.75 metara, a to je pogubno. Konkretno, to zna?i da vam vozilo može završiti u jarku ili prije?i na drugu stranu ceste, odnosno slati lažne signale da ste blizu ruba ceste ili svog prometnog traka… Dakle, budite iznimno oprezni pri primjenama vjetrobranskog stakla, ako imate moderno vozilo i navedenu kameru.
Izvor: HAK