T1 Meetup – Vode?i stru?njaci okupili se u Zagrebu

0
338

Ho?e li u sljede?ih desetak godina prevladati elektri?na vozila, ili ?e najve?i u?inak na razvoj autoindustrije imati podaci i digitalizacija? Vode?i europski stru?njaci s podru?ja autoindustrije, digitalne transformacije, mobilnosti i tržišta rezervnih dijelova okupili su se na dvodnevnoj konferenciju u Zagrebu „T1 Meetup: Mobilnost – gdje inovacija susre?e tradiciju“ u organizaciji Toki? Grupe kako bi iznijeli svoja iskustva i predvi?anja u sektoru. Zaklju?ak svih 30-ak govornika je kako se naizgled tradicionalna automobilska industrija strelovito razvija, ali da je potrebno dodatno poslušati kupce, ?iji su prioriteti i interesi danas osjetno druga?iji nego prije 10 ili 20 godina te biti otvoren prema novim tehnologijama koje unapre?uju korisni?ko iskustvo.

„Dobili smo izravan uvid u najnovija saznanja i trendove za sljede?ih desetak godina automobilske industrije, s naglaskom na sigurnost svih sudionika prometa. Od dizajna automobila i njegovih performansi, preko kvalitete rezervnih dijelova, do edukacije stru?njaka i uskla?ivanja prometne legislative koja mora po?eti pratiti inovaciju i napredak dostupnih tehnologija – sve su to teme koje smo s našim gostima promišljali u ova dva dana. Svi mislimo da smo spremni na promjene, ali onaj tko bude najiskreniji i najbrži, a sposoban, osvojit ?e tržište. Ponosan sam što su nam svi ukazali ?ast dolaskom i dijeljenjem svojeg znanja“, izjavio je predsjednik Uprave Toki?a Ivan Gadže.
Više od tre?ine kupaca spremno je platiti i do 25 posto ve?u cijenu za održivo rješenje s manjim utjecajem na okoliš, isti?e se u globalnom istraživanju o autoindustriji ponajve?e konzultantske kompanije, Simon-Kucher.

„Ve? sada vidimo kako vrijednost vozila i tehnologija vožnje imaju važniju ulogu u odabiru automobila nego sama cijena. Elektrifikacija i digitalizacija zna?ajno ?e utjecati na tržište, a posebnu ulogu u tome imat ?e novi izvori monetizacije poput blockchaina i inovativni cjenovni modeli“, dodao je Antoine Weill iz Simona-Kuchera.
„Do 2030. o?ekujemo oko 19 posto elektrificiranih vozila, koji ?e u odnosu na benzince i dizelaše dugoro?no imati manje troškove održavanja i to do 20 posto. No prema dostupnim procjenama, udio istinski elektri?nih vozila do tada bi trebao biti šest posto“, istaknuo je Thomas Koch, regionalni direktor Boscha.

Warren Espinoza, Glavni izvršni direktor ATR Internationala, europske grupacije trgovaca auto dijelova, istaknuo je važnost zakonske regulative kada je rije? o elektri?nim vozilima te potencijal dijagnostike i popravaka “na daljinu“ u budu?nosti.
„Kako tehnologija napreduje, sve ?e manje biti ‘uradi sam’ popravaka, dok ?e servisni centri i radionice imati sve važniju ulogu, pod uvjetom da su opremljeni odgovaraju?om tehnikom i da imaju educirane stru?njake“, pojasnio je Espinoza.

Na panelima se ?ulo i kako je uloga logistike i opskrbnog lanca jedan od klju?nih faktora, te da je posebno znakovito kako je zadnji kilometar dostave uvijek najskuplji, s udjelom od ?ak 41 posto ukupnog troška. Stoga, složili su se panelisti, promjena se naj?eš?e doga?a upravo na marginama poslovanja, gdje nije usmjerna sva pažnja, a gdje se, kad je o automobilskoj industriji i mobilnosti rije?, danas stvaraju tehnološki inovativni procesi.
U dva dana predavanja, koja su se, osim s tri lokacije u Zagrebu, pratila i iz sjedišta Bartoga u Mirnoj Pe?i, te iz IEDC Bled School of Management, stru?njaci tvrtki kao što su Toyota, Gideon Brothers, Bosch, Schaeffer, Clarios (Varta), TotalEnergies, Mahle, Microsoft, Hrvatski telekom, Lokad, Combis i Algebra raspravljali su o megatrendovima, tržištu rezervnih dijelova, digitalizaciji, ulozi 5G tehnologije u mobilnosti te blockchaina u logistici.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com