Talijanski investicijski fond Investindustrial ulaže ukupno 120 milijuna eura u Rimac Grupu u nekoliko krugova financiranja.
Sredstva ?e se, naveli su iz Rimac Grupe, prvenstveno koristiti za daljnji razvoj kompanije Rimac Technology i serijsku proizvodnju ve?ih koli?ina klju?nih komponenti za elektrifikaciju vozila za globalne proizvo?a?e automobila.
Upitani tko su danas glavni dioni?ari Rimac Grupe, odgovorili su da su to Mate Rimac sa udjelom s 32,64 posto, Porsche AG sa udjelom od 23,25 posto, Hyundai Motor Group sa 10,35 posto, dok svi ostali zajedno drže 33,76 posto vlasništva.
“Dioni?arska struktura podložna je promjenama u sljede?em krugu ulaganja”, rekla je glasnogovornica Rimac Grupe Marta Longin.
Investindustrial predvi?a da ?e do 2025. svako tre?e novo vozilo na cesti biti na elektri?ni pogon, a pet godina kasnije i svako drugo vozilo.
Mate Rimac tvrtku je pokrenuo 2009. u garaži, a danas zapošljava više od 1.300 ljudi. Uz ostale, Rimac Automobili rade neke dijelove za Aston Martin, Pininfarinu, Hyundai, Kiu, Koenigsegg i Porsche.
U srpnju prošle godine Rimac je kazao da njegova tvrtka razvija projekt autonomnog vozila, tzv. robotaksija, a prvi bi se primjerci, ako projekt uspije, mogli na?i na testiranjima odnosno vožnjama zagreba?kim ulicama 2024. godine.
Danas je, me?utim, poznatiji po proizvodnji super sportskih elektri?nih automobila, te komponenti za elektri?ne automobile. Njegova Nevera privukla je lani iznimnu pažnju svjetske javnosti.
Tada je najavio i da je pred Rimac Automobilima, odnosno Rimac Grupom, mnogo investicija u dolasku.
Komentiraju?i, tako?er lanjsko, preuzimanje kultnog Bugattija, firme koja posluje više od 110 godina, naglasio je da je to prvi put u povijesti da je Volkswagen jedan brend izdvojio iz svog portfelja.
U travnju prošle godine potpisan je ugovor o osnivanju prava gra?enja za izgradnju proizvodnog i istraživa?ko-razvojnog kampusa Rimac Automobila, vrijednog više od milijardu i pol kuna. Projekt tehnološki naprednog sjedišta (kampusa) uklju?uje uz ostalo testnu stazu, urede, radne prostore, smještajne kapacitete i muzej.
Radovi u kampusu idu zacrtanim tijekom, a on bi, prema najavama, trebao biti otvoren ve? idu?e godine. U kampusu ?e raditi 2.500 ljudi.
HINA