Premda su ve? punih 30 godina lideru u tuningu Porschea, ambiciozan je pokušaj unaprje?ivanja sofisticiranog stroja kakav je Porsche 911 GT3. Predstavljen je na Essen Motor Showu i izazvao je veliku pažnju, pogotovo karoserijskim dodacima izra?enim od uglji?nih vlakana.
Osim što doprinoste izgledu, imaju i važan faktor u stabilnosti. Pogotovo u slu?aju Porschea 911 GT3 u režiji Techarta. Bokserski 6-cilindraš obujma 3.8 litara umjesto standardnih 475 razvija 505 KS, dok je najve?i okretni moment narastao sa 440 na 470 Nm.
Sprint do stotke skra?en je sa 3,5 na 3,4 s, dok je najve?a brzina narasla sa 315 na 321 km/h. Iza 20-colnih naplataka kriju se karbo-kerami?ki diskovi, koji su u svakom trenutku na visini zadatka.