Što je to AdBlue i ?emu zapravo služi?

0
1340

Uvo?enjem ekološke norme Euro 6 dizelski motori svih kamiona i autobusa moraju koristiti dodatak AdBlue kako bi se smanjile štetne emisije.

Naime, AdBluse svojim djelovanjem pretvara štetne dušikove okside NOx u dušik i vodenu paru pa time ispušne plinove ?ini ?iš?im za okoliš. No, što je to?no AdBlue?

AdBlue je visoko pro?iš?ena bezbojna teku?ina koja sadrži demineraliziranu vodu (67,5 %) i ureu (32,5 %), a glavna komponenta mu je amonijak, koji je kemijski formiran hidrolizom uree. AdBluse se koristi kod dizelskih motora koji koriste tehnologiju SRC na na?in da se ubrizgava u katalizator SRC sustava te tamo uzrokuje kemijsku reakciju s amonijakom.

Tom kemijskom reakcijom AdBlue pretvara štetne dušikove okside NOx u dušik i vodenu paru, koji ispuštanjem kroz ispušni sustav automobila nisu štetni za okoliš. Ubrizgavanje AdBluea vrši se injektorom ugra?enim u ispušnu cijev, njime se upravlja elektroni?kim putem pomo?u upravlja?ke jedinice motora (ECU), koja je ujedno i odgovorna za doziranje.

Za razliku od ekološke norme Euro 5 koja se mogla ispuniti spregom razli?itih tehnologija, od sije?nja 2014. godine kad je na snagu stupila norma Euro 6 to više nije tako. Dizelskim motorima norma Euro 6 striktno nalaže korištenje selektivne kataliti?ke redukcije dodatkom AdBlue.

AdBlue nije zapaljiv proizvod, siguran je za rukovanje i op?enito gledaju?i ne može se smatrati opasnom tvari za ljude ili okoliš. Potrošnja AdBluea ovisi o obujmu i performansama dizelskog motora, ali ugrubo se ra?una potrošnja od jedne litre na prije?enih 1000 kilometara.

Ova tehnologija zapo?ela je u sektoru industrijskih, poljoprivrednih i teških strojeva te se radi o istom sustavu (s malim razlikama), koji je trenutno instaliran na osobnim i lakim teretnim vozilima.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com