Tele2 s novim imenom – Telemach Hrvatska

0
441

Tvrtka Tele2 Hrvatska promijenila je ime u Telemach Hrvatska, dok ?e i dalje korisnicima nuditi usluge pod brendom Tele2, a vlasnik tog telekoma United Grupa uložit ?e 230 milijuna eura u razvoj mobilne i fiksne opti?ke mreže, izvijestili su u utorak iz tog telekoma.

Ta ?e ulaganja nizozemska United Grupa usmjeriti u, kako navode, daljnju modernizaciju mobilne mreže za 5G iskustvo te u izgradnju najsuvremenije opti?ke mreže Telemach Hrvatske.

Od ukupnih 230 milijuna eura ulaganja ve?i se dio ili 130 milijuna eura u idu?ih pet godina planira uložiti u mobilnu mrežu. Time se planira proširiti pokrivenost mrežom, poboljšati kvalitetu mobilne usluge i “uvo?enje ultrabrze 5G mobilne mreže s po?etkom u 2021. godini”.

Preostalih 100 milijuna eura od ukupno najavljenih ulaganja, United Grupa uložit ?e u izgradnju najsuvremenije opti?ke mreže, koja ?e privatnim i poslovnim korisnicima Telemach Hrvatska omogu?avati ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.

“Za naše postoje?e i nove korisnike to zna?i da ?e na raspolaganju imati cjelovitu ponudu najnaprednijih usluga i proizvoda s najboljom kvalitetom i iskustvom korištenja”, poru?io je predsjednik Uprave Telemach Hrvatska Viktor Pavlini?.

Iz United Grupa isti?u i kako ?e te investicije omogu?iti Telemachu Hrvatska “dodatno ja?anje ve? snažnog konkurentskog položaja na tržištu te privla?enje novih korisnika”.

United Grupa je kupila Telemach Hrvatska (odnosno Tele2 Hrvatska) u svibnju 2019. godine, što je, kako navode, bila i prva akvizicija nakon što je BC Partners u ožujku prošle godine postao vlasnik United Grupe, što je bila i jedna od do sada najve?ih transakcija u jugoisto?noj Europi.

Iz Telemacha Hrvatska najavljuju i da ?e svoj novi vizualni identitet predstaviti tijekom prve polovice 2021. godine.

Predsjednica Uprave United Grupe Victoria Boklag u priop?enju isti?e da njihove investicije pokazuju predanost te grupe hrvatskom tržištu i daljnjem ja?anju njihove liderske pozicije u regiji. “Posluju?i istodobno u telekomunikacijskom i medijskom sektoru te u e-trgovini, naša platforma ujedinjuje vode?e operatore i najbolje proizvo?a?e medijskog sadržaja u jugoisto?noj Europi”, ocijenila je Boklag.

Po podacima iz priop?enja, United Grupa ?e do kraja ove godine imati oko 10 milijuna korisnika i 11 tisu?a zaposlenika u sedam država. Trenutno u Hrvatskoj zapošljava oko 950 zaposlenika i, kako se navodi, spremna je za daljnji rast.

Ta grupa sjedište ima u Amsterdamu, a tijekom 20 godina poslovanja preuzela je i integrirala više od sto kompanija. U sklopu te Grupe posluju SBB, Telemach, Vivacom, United Cloud, Total TV, Net TV plus, United Media s televizijskim kanalima Nova, N1, Nova S, Nova BH, Nova M, Doma, Sport Klub, Fight Ch, Mini, Grand, Pikaboo, Vavoom, Cinemania, Lov i ribolov, IDJ i Brainz, portal nova.rs te marketinške agencije Cas Media i Direct Media te e-commerce biznis Shoppster.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com