Jeftinije kamere mogu raditi ve?inu onoga što i skuplje, ali postoje i zna?ajne razlike, prenosi RevijaHAK.
Kamere za snimanje vožnje ne moraju biti preskupe, ali mogu li jeftiniji modeli biti funkcionalni? Tim se pitanjem bavio Auto Bild, koji je testirao šest kamera jeftinijih od 60 eura.
Pobjednik ovog testa, Aukey DR01, košta 55 eura, a dobio je ocjenu dobar, a napominje se da snima u visokoj rezoluciji te da su i no?ne snimke vrlo dobre. Još jeftinija kamera Aukey DRA 1 (45 eura) dobila je istu ocjenu uz manje nedostatke u kompleksnosti menija i instrukcija te snimanja (snimke se znaju malo zamutiti i dolazi da pikseliziranja, ali ukupna kvaliteta je dobra).
Tre?a kamera s ocjenom dobar je MiVue C512 (boje ?esto ne odgovaraju stvarnima, ali registracije i sam promet lako se mogu razlu?iti, korektna kamera), a potom slijede tri kamere s ocjenom zadovoljavaju?e: Lamax C7 (60 eura), MiVue C314 (48.25) i Apeman C570 (31.99). Lamax ima i opciju snimanja prometa dok vozilo stoji, ali nedostatak je samo dugme kojim se pokre?e funkcija, koje može biti zamijenjeno s dugmetom za blokiranje snimanja (nisu dobro odvojeni jedan su pored drugoga).
Jeftinije kamere mogu raditi ve?inu onoga što i skuplje, ali postoje i zna?ajne razlike. Skuplje kamere imaju i aplikacije s kojima možete lakše upravljati snimkama, a tu je i kontrola glasovnim porukama.
Što se rezolucije ti?e, skuplje kamere imaju 4K ili Full HD s ve?im brojem snimaka u sekundi. Jeftinije kamere snimaju u Full HD-u, ali s tridesetak snimaka u sekundi što može biti problem u, primjerice, gradskom prometu u kojem se ispred vozila doga?a mnogo razli?itih pokreta (mijenjanje traka, biciklisti, pješaci…). Opet, i one ?e solidno obaviti bazi?ni posao.
Izvor: HAK