TEST RABLJENOG: Škoda Octavia 1.6 TDI Ambition

0
22610

Još od prvog dana Škoda Octavia nametnula se kao miljenik hrvatskih kupaca, jer nudi njema?ku pouzdanost i izvrsnu funkcionalnost po razumnoj cijeni.

Još prva Škoda Octavia iz 1997. godine osvojila je svakodnevnom upotrebljivoš?u, a potpunim prelaskom na Volkswagenovu tehnologiju pouzdanost i kvaliteta postali su aduti. Isto se nastavilo drugom generacijom iz 2004., koja se bazirala na Volkswagen Golfu pete generacije, a kona?no potvrdilo tre?om, predstavljenom 2012. godine.

Našim kupcima najzanimljiviji rabljeni model svakako je Škoda Octavia 1.6 TDI. Još ako je u pitanju karavanska izvedba tim bolje, jer prtljažnik obujma 610 litara zadovoljava apsolutno sve vrste obiteljskih i poslovnih potreba. Dizelaš obujma 1598 ccm sa 105 KS i 250 Nm snagu otpušta ravnomjerno i iznena?uju?e uvjerljivo pa do stotke stiže za 10,9 sekundi, a najve?a brzina iznosi 191 km/h. Realno, malo je kome potrebno više.

Premda je ru?ni mjenja? 5-stupanjski, zahvaljuju?i dobro prora?unatim omjerima i najve?em okretnom momentu od 250 Nm dostupnom u rasponu od 1500 do 2750/min Škoda Octavia 1.6 TDI rijetko kada ostaje bez dana. Teško je špekulirati koliko bi bila tiša na autocesti da ima i taj šesti stupanj, ali po pitanju potrošnje teško da bi moglo biti bolje. Naravno, tvorni?ki podatak od prosje?nih 3,8 litara u kombiniranom ciklusu treba odmah zaboraviti, ali lijepo i dinami?no može ju se voziti s prosjekom manjim od šest litara. Tak s teškom nogom na gasu popit ?e sedam, ali više od toga u prosjeku je teško izvedivo.

Njema?ki ?vrsta konstrukcija odaje dojam kvalitete prilikom svakog prelaska preko neravnine. Što je cesta lošija i grbavija to Octavia više naglašava solidnu, masivnu i kvalitetnu konstrukciju. Niti nakon šest godina korištena u unutrašnjosti ništa ne klepe?e, a ovjes svaki zadatak obavlja suvereno. U slu?aju konkretnog primjerka, koji smo imali na testu, a trenuta?no se prodaje, u prilog dobrom dojmu ide ?injenica o svega 97.000 prije?enih kilometara.

No, bez obzira na izvrsno stanje testiranog primjerka, uop?e ne treba sumnjati u kvalitetu. Uostalom brojne statistike pouzdanosti automobila bazirane na istraživanjima provedenim u Njema?koj govore u prilog tezi da je Škoda Octavia pouzdanoš?u nadmašila i Golfa na kojem se temelji. Cjelokupna mehanika, platforma, komponente ovjesa, brojne elektroni?ke komponente i drugi dijelovi jednaki su kao na ro?aku iz Wolfsburga, a to olakšava, pa donekle i pojeftinjuje, održavanje.

Škoda Octavia tre?e generacije bazira se na Golfu sedme generacije, a on je osvojio brojne svjetske titule. Uz umjeren, ali dobro odmjeren i razmjeno atraktivan dizajn, svi?a se brojnim kupcima pa ne ?udi podatak da je najpopularniji rabljeni model u brojnim zemljama ?lanicama EU. To se posebno odnosi na Škodu Octaviju 1.6 TDI u karavanskoj izvedbi, koja sa stajališta funkcionalnosti gotovo da i nema konkurenta.

Testirani primjerak opremljen je drugim po redu paketom opreme – Ambition. U unutrašnjosti nema daška premium izvedbe, ali sve je izvedeno i više nego korektno. Premda ne djeluje skupo, što se ti?e izrade prvoklasan pristup vidljiv je u svakom detalju. To se posebno odnosi na zvu?nu izolaciju, koja je za pohvalu. Ergonomija je korektna, voza?ka pozicija pronalazi se brzo, a svi važni prekida?i su nadohvat ruke i logi?no posloženi.

Obzirom na veliku ponudu na tržištu rabljenih cijenu nije teško odrediti. Prosjek za 2013. godište kre?e se u rasponu od 9000 do 9500 eura. Testirani primjerak, obzirom na jako dobro stanje i svega 97.000 prije?enih kilometara vrijedi okruglo 10.000 eura.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com