Test: Citroën C3 Aircross Feel BlueHDi 100

0
1040

Mališan velikih ambicija – Umjesto C3 Picassa, Citroën je tržištu ponudio crossover simpati?nog i otka?enog stila, te izrazito prakti?nog interijera i nazvao ga Aircross.

Tržišna utakmica urbanih SUV modela u punom je jeku, a me?u zadnjima u gotovo suda?koj nadoknadi priklju?io se i Citroën. Na raspolaganju je bilo poprili?no vremena ovom francuskom prvoligašu kako bi pomno osmislio taktiku poentiranja u svoju korist. Upravo onako pobjedni?ki tržište je ugledao ve?i brat C3 modela uz dodatak imenu – Aircross.

Simpati?nog i otka?enog stila, slijede?i neke crte „lica“ manjeg brata rodio se izrazito prakti?an C3 Aircross koji na tržištu opravdano mijenja Picasso model – jer ipak, gradski monovolumeni tržištu više nisu zanimljivi.
Ruku na srce, novi C3 Aircross oku je izrazito ugodan, možda na prvi pogled ?udan, no svakako simpati?an. Prisjetimo se samo Nissan Jukea ili nedavno predstavljene Hyundai Kone.. da, Citroën C3 Aircross možda podsje?a na njih, možda i na Fiat 500L, no svakako trenutno nudi najoriginalniji izgled u svom segmentu.

Sprijeda izrazito ‘nabijen’, prepoznatljivog lica u ‘tri razine’ te visinom od 164 cm (punih 7 cm više od Renault Capturea) isti?e se u moru bezli?nih modela. Citroën sa ponosom navodi osam osnovnih boja karoserije i ?etiri za krov što uz ostale detalje rezultira mogu?noš?u od ?ak 90 razli?itih kombinacija – zanimljivo zar ne!?
?ekajte da vidite neobi?no postavljene krovne nosa?e, izvedbe aluminijskih naplataka ili naljepnice na stražnjim bo?nim staklima.. ma ovaj kompaktni SUV spreman je u najmanju ruku postati nova modna ikona za sve mlade koji vole biti prepoznatljivi.

Osim visoko postavljenog prednjeg dijela u spomenute ‘tri razine’, bo?na silueta prati ovu francusku avangardu na ?etiri kota?a, pa ?ak i stražnji kraj odli?no uklapa u cjelinu gdje iako dominiraju velika peta vrata, moderno oblikovana svjetla uz zanimljivu „kocka“ grafiku privla?e poglede pri vožnji gradom. Spomenimo još sprijeda i straga postavljene odbojnike sa naglašenim aluminijskim detaljima koji neodoljivo podsje?aju na rasne terenske mogu?nosti i uhvatiti ?ete se u traženju 4×4 oznaka na karoseriji… no, ovdje oduševljenje mora splasnuti jer se C3 Aircross nudi samo sa pogonom na prednje kota?e. Šteta, jer uvjereni smo kako bi ovaj model imao što pokazati i na nekim zahtjevnijim podlogama od penjanja na gradske plo?nike.

U interijeru prava obiteljska atmosfera, velika i udobna sjedala spremno ?e prihvatiti i one više od 180 cm, a u želji poboljšanja ergonomije Citroën je odlu?io standardizirati interijer po uzoru na C3 i C4 Cactus ?ime je zapravo sam dizajn interijera klasi?an, ve? vi?en, ali uz par detalja u boji kako bi se razbila monotonija i sam interijer poprimio vanjski razigran i simpati?an stil. Poga?ate, i unutar interijera mogu?e su kombinacije boja (?ak pet razli?itih izvedbi), a sama izvedba djeluje ozbiljno, no previše je tvrde plastike koja bi s vremenom mogla postati škriputava.

Pozicija za upravlja?em je odli?na, povišena, uz izrazito dobru vidljivost na sve strane, te se stvara dojam upravljanja klasu ve?eg vozila. Prilikom duljih putovanja desni lakat bi mogao biti bolan zbog poprili?no uskog i tvrdog središnjeg naslona (uži je od ru?ne ko?nice – koja u ovom modelu nije klasi?na što možete vidjeti i na slikama).
Instrumenti su analogni i pregledni, a preuzeti sa C3 modela uklju?uju?i i središnji ekran naka?en na centralnu konzolu. Izbornik je vi?en kod svih modela PSA grupacije te ne nalazimo zamjerku kod ?itljivosti ili same upotrebe istog.

Prakti?an i prostran interijer o?ituje se po ostavama i pregradama kako u vratima, tako i ispred suvoza?a gdje se nalazi hla?en i osvijetljen pretinac (prima bocu od 1,5 litru), dok ispod centralne konzole odnosno ispred mjenja?a poprili?no veliki prostor iskoristiv je za odlaganje mobilnog ure?aja. Straga pak, dvije odrasle osobe imaju više nego dovoljno prostora za glave i koljena (pogotovo ukoliko je klupa odgurnuta maksimalno unazad). Pored Renault Capturea te njema?kog ro?aka – Opel Crossland X, novi Citroën C3 Aircross stražnju klupu nudi na kliza?ima sa hodom od 15 cm, a ista je dijeljiva 2/3-1/3 ?ime ukoliko se preklopi nudi mogu?nost utovara predmeta do 2,4 metra duljine. Upravo radi varijacija na temu pozicija stražnje klupe, prtljažni prostor varira od 410 do 520 litara što je više nego odli?na brojka za automobil nešto dulji od 4 metra.
U vožnji, novi Citroën C3 Aircross prije svega je udoban i stabilan. Prilikom jurcanja zavojima ne dolazi do naginjanja i ljuljanja, mekana sjedala pomažu udobnosti, no zbog slabijeg bo?nog oslonca oni krupnije gra?e mogli bi imati problema sa zadržavanjem vlastite figure u sjedalu. Obzirom na udobnost, svakako vrijedi pohvaliti i odli?nu izolaciju strujanja zraka što s obzirom na samu konstrukciju (visinu vozila, velike staklene površine, izražene krovne nosa?e) C3 Aircrossa u kabini je mogu?e maksimalno uživati i pri duljim putovanjima na ve?im brzinama.

Pohvala ide i poprili?no direktnom upravlja?u za jednog francuza, solidno odmjerenom peterostupanjskom mjenja?u (nama je na autocesti falila šesta brzina ?isto radi smanjenja ionako prihvatljive potrošnje) i spomenutoj potrošnji goriva koja se na sedmodnevnom testu u kombiniranom režimu kretala oko 5,5 litara nafte.
Dizelaš obujma 1.6 litara sa svojih 99 KS više je nego dostatan za automobil ovakvog kalibra, možda malo bu?niji, no zato živahan i elasti?an u svim režimima oduševljava na?in na koji se nosi sa dimenzijama ovog francuza, stoga ne ?udi ?injenica kako je upravo taj motor po?etak ponude dizelskih izvedbi i za o?ekivati je kako ?e velika ve?ina ovog kompaktnog SUV-a biti prodana upravo sa njim. Postiže solidne brzinske prosjeke (max. brzina 170 km/h), nije veliki potroša? i di?i se eko normama.

Novi Citroën C3 Aircross ve? u po?etnoj izvedbi solidno je opremljen (klima ure?aj, el.podiza?i prednjih stakala, prepoznavanje znakova ograni?enja brzine, limitator brzine, putno ra?unalo, pomo? pri kretanju na uzbrdici…) te sa po?etnom cijenom od 110.767 kn koliko stoji izvedba 1.2 PureTech (82KS benzinac) Live name?e se kao jako dobra kupnja.

Oku ugodan, u vožnji udoban, prostran i nikako dosadan glavni su epiteti našeg testnog modela, a ?injenici u prilog ide i titula kojom se okitio ove godine – Autobest 2018.
Tržište kompaktnih SUV modela je bogatije za jednog kvalitetnog igra?a kojeg ?e ubrzo prepoznati svi koji traže takav automobil, stoga palac gore za C3 Aircross i Citroënovu odvažnost.

TEHNI?KI PODACI – Citroën C3 Aircross Feel BlueHDi 100
Motor: turbodizelski, 4 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no, 1560 ccm
Snaga: 73kW/99 KS pri 3750 o/min
Moment: 254 Nm pri 1750 o/min
Mjenja?: 5 – stupanjski, ru?ni
Pogon: na prednje kota?e
Dimenzije: 4154x1756x1597 mm
Me?uosovinski razmak: 2604 mm
Prtljažnik: 410 – 520 litara
Ko?nice: sprijeda samoventiliraju?i diskovi, straga puni
Ubrzanje: 11,5 sec
Najve?a brzina: 175 km/h
Potrošnja: 4,5/3,7/4,0 l
Potrošnja na testu: 5,5 l
Cijena testiranog modela: 146.330,00 kn (19.510,00 €)
Cijena bez dodatne opreme: 132.330,00 kn
—————————————————————————————————————–
Dodatna oprema: metalik boja – 3.000,00 kn; ure?enje Urbain Red – 3.000,00 kn; elektri?ni paket: 1.700,00 kn; paket automatska klima – 3.500,00 kn; elektri?ni paket smanjenih dimenzija – 800,00 kn; pomo? pri parkiranju straga – 2.000, 000kn
*svi Citroen C3 Aircross modeli u ponudi su sa 5 godina jamstva ili 80.000 km, dok pri kupovini uz Citroen financiranje od sije?nja do kraja travnja 2018. godine osigurana je fiksna kamatna stopa od 3%.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com