Advertisements

TEST: Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT Limited Edition

Nakon tri tržišne godine u prodaju je stigao osvježeni Hyundai Tucson koji nas je brojnim kvalitetama uvjerio kako je u vrhu klase i poželjan u svakom domu.

Sjećate se Hyundaija IX35? Bio je to zaista uspješan Hyundaijev SUV no sjećanje na njega blijedi ponajviše odličnom uspjehu prodaje Hyundai Tucsona.

Ime koje nam nije novo, sjećamo se svi prvih modela koji su se pojavili na našem tržištu prije gotovo deset godina. Zanimljiv je to bio automobil za prosječnog hrvatskog kupca i ubrzo posao među omiljenim kupovnim akvizicijama.

Model koji danas predstavljamo u ovom obliku na tržištu je prisutan posljednje 3 godine, no s obzirom na sve bolju konkurenciju u Hyundaiju su odlučili zategnuti bore na ovom SUV-u.

Zaista atraktivan dizajn, kvalitetna izrada, dobra mehanika i oprema te na kraju povoljna cijena ono su čime Hyundai Tucson izdižu iz mase i čine ga poželjnom kupovinom.

Na prvu, čini se kako se nije ništa mijenjalo, no zapravo je riječ o maloj evoluciji oštrijeg izgleda prednjeg dijela s LED svjetlima gdje standardno središtem dominira ogromna rešetka hladnjaka  – također osvježena.

Tu su i moderniji branici, naplatci ali i poklopac prtljažnika te dvostruki ispuh na desnoj strani. Upravo sve navedeno najprodavanijem Hyundaiju u Europi daje svježiji image.

Unutar interijera vidljive su također promjene na središnjem dijelu armature gdje je umjesto starog zaslona multimedije koji je bio integriran u armaturu ovog puta izdvojen iznad i nešto sadržajnije izvedbe s dodatnim mogućnostima povezivanja.

Otvori ventilacije spušteni su ispod zaslona pa središnja konzola u svom gornjem dijelu daje novu arhitekturu dizajnerski usko vezanu za ostale Hyundaijeve modele.

Zvučna izolacija je solidna, vozačka pozicija lako se nalazi, a završna obrada ne odaje dojam jeftinoće. Sve je na svom mjestu i zapravo vozač se osjeća ugodno u ovom autu.

Ovaj auto opremljen je sa svom silom tehnologije i sigurnosnih sustava od grijanog upravljača i sjedala do adaptivnog tempomata, samostalnog kočenja, panoramske kamere, automatske regulacije rada svjetala itd itd. Prostora ima više nego dovoljno za petero članu obitelj, dok se straga mogu smjestiti i dvometraši. Nasloni na stražnjoj klupi prilagodljivi su, a ogroman prtljažnik nudi 513 litara prostora.

E sad ono najbitnije, pod poklopcem motora također je došlo do smjene generacija, pa je tako 1.7 dizelaš zamijenjen štedljivijim bratom iz SmartStream generacije koji smo upoznali već u Koni i novom i30.

Osnovni 115 KS odnosno testni model u jačoj izvedbi sa 136 KS i 320 Nm svojim uglađenim radom i niskom potrošnjom čine se više nego zanimljivi, a performansama sasvim solidni. Jači motor naravno bolje vuče, a u kombinaciji s mekanim 7-stupanjskim DCT mjenjačem vozaču pruža maksimalni užitak u vožnji. Čak i kod naglih promjena smjera usprkos povišenom težištu automobil ne gubi kontakt s podlogom i u pravilu vozi se kao kakav hatchback.

Potrošnja na testu kretala se prihvatljivih 7 litara euro diesela pa tako s obzirom na same gabarite i masu osvježenog Tucsona možemo reći kako je riječ o štedljivom automobilu.

Osvježen, atraktivan i vozački podređen automobil hrvatskim kupcima nameće se kao poželjna kupovina, palac gore za novi Hyundai Tucson.

TEHNIČKI PODACI – Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT Limited Edition

Motor: turbodizelski, 4 cilindra, ugrađen sprijeda poprečno

Obujam: 1598 ccm

Provrt i hod: 77,0 x 85,8mm

Snaga: 100 kW/136 KS pri 4000/min

Moment: 320 Nm pri 2000 – 2250/min

Mjenjač: 7-stupanjski automatski

Pogon: na prednje kotače

Dimenzije: 4480 x 1850 x 1655 mm

Međuosovinski razmak: 2670 mm

Masa: 1600 kg

Prtljažnik: 513/1503 l

Kočnice: sprijeda samoventilirani diskovi, straga diskovi

Gume: 225/55 R18

Ubrzanje: 11,8 s

Najveća brzina: 180 km/h

Potrošnja: 5,1/4,8/4,9 l

Potrošnja na testu: 7,1 l

Cijena testiranog modela: 258.163 kn (34.885 eura)

 

Advertisements