TEST: Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT Limited Edition

0
6851

Nakon tri tržišne godine u prodaju je stigao osvježeni Hyundai Tucson koji nas je brojnim kvalitetama uvjerio kako je u vrhu klase i poželjan u svakom domu.

Sje?ate se Hyundaija IX35? Bio je to zaista uspješan Hyundaijev SUV no sje?anje na njega blijedi ponajviše odli?nom uspjehu prodaje Hyundai Tucsona.

Ime koje nam nije novo, sje?amo se svi prvih modela koji su se pojavili na našem tržištu prije gotovo deset godina. Zanimljiv je to bio automobil za prosje?nog hrvatskog kupca i ubrzo posao me?u omiljenim kupovnim akvizicijama.

Model koji danas predstavljamo u ovom obliku na tržištu je prisutan posljednje 3 godine, no s obzirom na sve bolju konkurenciju u Hyundaiju su odlu?ili zategnuti bore na ovom SUV-u.

Zaista atraktivan dizajn, kvalitetna izrada, dobra mehanika i oprema te na kraju povoljna cijena ono su ?ime Hyundai Tucson izdižu iz mase i ?ine ga poželjnom kupovinom.

Na prvu, ?ini se kako se nije ništa mijenjalo, no zapravo je rije? o maloj evoluciji oštrijeg izgleda prednjeg dijela s LED svjetlima gdje standardno središtem dominira ogromna rešetka hladnjaka  – tako?er osvježena.

Tu su i moderniji branici, naplatci ali i poklopac prtljažnika te dvostruki ispuh na desnoj strani. Upravo sve navedeno najprodavanijem Hyundaiju u Europi daje svježiji image.

Unutar interijera vidljive su tako?er promjene na središnjem dijelu armature gdje je umjesto starog zaslona multimedije koji je bio integriran u armaturu ovog puta izdvojen iznad i nešto sadržajnije izvedbe s dodatnim mogu?nostima povezivanja.

Otvori ventilacije spušteni su ispod zaslona pa središnja konzola u svom gornjem dijelu daje novu arhitekturu dizajnerski usko vezanu za ostale Hyundaijeve modele.

Zvu?na izolacija je solidna, voza?ka pozicija lako se nalazi, a završna obrada ne odaje dojam jeftino?e. Sve je na svom mjestu i zapravo voza? se osje?a ugodno u ovom autu.

Ovaj auto opremljen je sa svom silom tehnologije i sigurnosnih sustava od grijanog upravlja?a i sjedala do adaptivnog tempomata, samostalnog ko?enja, panoramske kamere, automatske regulacije rada svjetala itd itd. Prostora ima više nego dovoljno za petero ?lanu obitelj, dok se straga mogu smjestiti i dvometraši. Nasloni na stražnjoj klupi prilagodljivi su, a ogroman prtljažnik nudi 513 litara prostora.

E sad ono najbitnije, pod poklopcem motora tako?er je došlo do smjene generacija, pa je tako 1.7 dizelaš zamijenjen štedljivijim bratom iz SmartStream generacije koji smo upoznali ve? u Koni i novom i30.

Osnovni 115 KS odnosno testni model u ja?oj izvedbi sa 136 KS i 320 Nm svojim ugla?enim radom i niskom potrošnjom ?ine se više nego zanimljivi, a performansama sasvim solidni. Ja?i motor naravno bolje vu?e, a u kombinaciji s mekanim 7-stupanjskim DCT mjenja?em voza?u pruža maksimalni užitak u vožnji. ?ak i kod naglih promjena smjera usprkos povišenom težištu automobil ne gubi kontakt s podlogom i u pravilu vozi se kao kakav hatchback.

Potrošnja na testu kretala se prihvatljivih 7 litara euro diesela pa tako s obzirom na same gabarite i masu osvježenog Tucsona možemo re?i kako je rije? o štedljivom automobilu.

Osvježen, atraktivan i voza?ki podre?en automobil hrvatskim kupcima name?e se kao poželjna kupovina, palac gore za novi Hyundai Tucson.

TEHNI?KI PODACI – Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT Limited Edition

Motor: turbodizelski, 4 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no

Obujam: 1598 ccm

Provrt i hod: 77,0 x 85,8mm

Snaga: 100 kW/136 KS pri 4000/min

Moment: 320 Nm pri 2000 – 2250/min

Mjenja?: 7-stupanjski automatski

Pogon: na prednje kota?e

Dimenzije: 4480 x 1850 x 1655 mm

Me?uosovinski razmak: 2670 mm

Masa: 1600 kg

Prtljažnik: 513/1503 l

Ko?nice: sprijeda samoventilirani diskovi, straga diskovi

Gume: 225/55 R18

Ubrzanje: 11,8 s

Najve?a brzina: 180 km/h

Potrošnja: 5,1/4,8/4,9 l

Potrošnja na testu: 7,1 l

Cijena testiranog modela: 258.163 kn (34.885 eura)

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com