Vozili smo: Peugeot 5008

0
862

Pomalo neugledan, ali iznimno prostran MPV pretvorio se u SUV pa Peugeot 5008 druge generacije kupce mami zanimljivim koktelom. Atraktivnost i funkcionalnost sve donedavno nisu mogle stati u istu re?enicu, ali zanimljiv francuski pristup ponudio je upravo to. Prvi 5008 iz 2009., ?istokrvan monovolumen, nije polu?io o?ekivan uspjeh pa je novi Peugeot 5008, postavljen na PSA platformu EMP2, dobio brojne crossoverske detalje. Time se u jednu ruku ugledao i na Renault Espace, koji je uspješno izvršio transformaciju iz MPV-a u SUV.

U usporedbi s prethodnikom produžen je sa 453 na 464 cm (od modela 3008 duži je 19 cm) što je omogu?ilo dodatnih 60 mm prostora za koljena putnicima straga. Usto je i proširen za punih 11 cm, a me?uosovinski razmak narastao je sa 273 na 284 cm, što ga smješta u sam vrh C-segmenta. Koliko je prostran najbolje ilustrira podatak da u konfiguraciji sa sedam sjedala prtljažnim ima obujam od 640, a s pet sjedala ?ak 1060 litara.

Skladna evolucija dizajna uspješnim receptom, dokazanim na 2008 i 3008, primijenjena je i u slu?aju druge generacije Peugeota 5008. Iz modela koji je izaziva nikakve emocije te igra isklju?ivo na kartu ljubavi na drugi pogled (funkcionalnosti i prakti?nosti) pretvorio se u labuda. Atraktivan, lijep, a istodobno u svakom pogledu prostraniji i bolji. Francuzima se mora priznati da su napravili odli?an posao, jer novi Peugeot 5008 itekako ima stila.

Komforna unutrašnjost straga, sprijeda se pretvara u sportski šik s, ve? tradicionalnim, visoko podignutim instrumentima i volanom malog promjera. Izborom materijala osjetno je napredovao, a sva sila gadgeta odaje dojam vožnje za u klasu ve?em modelu. Luksuzna armatura, s detaljima od aluminija, prili?no koketira sa sportom. Druga generacija i-Cockpita uklju?uje instrumentnu plo?u dijagonale 12,3 in?a te 8-in?ni središnji zaslon, osjetljiv na dodir.

Predstavnici benzinaca su 3-cilindraš 1.2 sa 130 KS i 4-cilindraš 1.6 sa 165 KS. Dizelaš 1.6 dolazi u izvedbama sa 100 i 120 KS, a 2.0 sa 150 i 180 KS. Tijekom kra?e probne vožnje isprobali smo dizelsku perjanicu te se odmah uvjerili kako vu?e osjetno bolje od stare izvedbe sa 163 KS. Uz 400 Nm i 6-stupanjski automatski mjenja? na autocesti se pretvara u ‘guta?a’ kilometara. Stotku hvata za 9,1 s, a najve?a iznosi 208 km/h. Premda po tvorni?kim podacima prosje?no troši 4,8 litara, nama je popio 6,2 litre, ali i to je i više nego OK.

Pogon je u svim izvedbama prednji, 4×4 ne?e nikad biti opcija, a za sve željne avanturizma brine se sustav Advanced Grip Control s pet programa vožnje, ovisno o podlozi. Sustavi aktivne i pasivne sigurnosti uklju?uju: autonomno ko?enje, prepoznavanje mogu?nosti frontalnog sudara, upozorenje na nenamjeran izlazak iz trake, prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje na vozila u mrtvom kutu…
TEHNI?KI PODACI – Peugeot 5008 2.0 BlueHDi (180 KS) Automatic:

Motor: turbodizelski, 4 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no
Obujam: 1997 ccm
Provrt i hod: 85,0 x 88,0 mm
Kompresija: 16,7:1
Snaga: 132 kW/180 KS pri 3750/min
Moment: 400 Nm pri 2000/min
Mjenja?: 6-stupanjski automatski
Pogon: prednji
Dimenzije: 4641 x 1906 x 1646 mm
Me?uosovinski razmak: 2840 mm
Masa: 1687 kg
Prtljažnik: 640/1060/1910 l
Ko?nice: diskovi, sprijeda samoventilirani 320 mm, straga puni 290 mm
Gume: 235/50 R19
Ubrzanje: 9,1 s
Najve?a brzina: 208 km/h
Potrošnja: 5,5/4,4/4,8 l
Potrošnja na testu: 6,2 l
O?ekivana cijena testiranog modela: 38.500 eura

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com