Vozili smo: Renault Scenic

0
1174

Prvi Renault Scenic iz 1996., baziran na Meganeu, u formatu MPV-a pokrenuo je revoluciju iznimnom prostranoš?u i funkcionalnoš?u. Vrline su to koje je zadržao i u slijede?e dvije generacije, a u ?etvrtoj, po uzoru na Espace za?injen je elementima crossovera. Prvi je proglašen europskim automobilom 1997. godine, a od druge generacije nudi se i u izvedbi sa sedam sjedala.

Ve?im udjelom visoko?vrstog ?elika novi Renault Scenic smanjio je masu za prili?nih 250 kg, a atraktivnim izgledom i kvalitetom izrade te bogatom opremom na korak je do klase koju notiramo kao premium. Masivna rešetka hladnjaka postaje standard u svim modelima francuskog proizvo?a?a pa nije zaobišla ni novi Scenic, a uspješan dizajn, osim vizualne privla?nosti, naglašava izvrsna aerodinamika. Koeficijent otpora zraka od 0,28 za svaku je pohvalu te, uz smanjenu masu, osjetno doprinosi smanjenju potrošnje.

Zanimljivo, 20-colni naplaci s gumama 195/55 bit ?e dostupni uz sve izvedbe. Premda, dobro izgledaju i istodobno pove?avaju stabilnost, ali i udobnost (zbog velikog promjera). Svi koji se uplaše paprene cijene guma mogu odahnuti. Renault je tome dosko?io ekskluzivnim ugovorom kojim su Michelin, Goodyear i Contitnental obvezani ponuditi gume za Scenic po cijeni koje ne prelaze cijene guma za 17-colne naplatke.


Izvrsna prostranost za model C-segmenta, atraktivan dizajn koji je koktel monovolumena i crossovera te napredna tehnika, glavni su tržišni aduti Renault Scenica ?etvrte generacije 

Novi Renault Scenic dostupan je uz dizelaše 1.5 dCi sa 95 i 110 KS te 1.6 dCi sa 130 i 160 KS, dok benzince predstavlja motor 1.2 u izvedbama sa 115 i 130 KS. Mi smo isprobali najsnažniju izvedbu, koja uz najve?i okretni moment od 380 Nm vu?e solidno, ali manje uvjerljivo od o?ekivanja. Uz ubrzanje do 100 km/h za 10,7 s i najve?u brzinu od 200 km/h vlasnici ne?e ostati zakinuti, ali od 160 KS o?ekivali smo više. Automatski 7-stupanjski mjenja? EDC, koji nas nije oduševio u prvim serijama Clija R.S. napreduje iz godine u godinu pa mu se sad više nema što zamjeriti. Brzine šalta pravovremeno i glatko.

Bazni model duga?ak je 440,6 cm, a obujam prtljažnika iznosi 506 litara, dok je izvedba Grand Scenic sa sedam sjedala rastegnuta na 464,4 cm. Armaturom dominira okomito postavljen ekran osjetljiv na dodir dijagonale 8,7 in?a (22cm), kojim se putem multimedijalnog sustava R-LINK2 upravlja svim gadgetima. Velika pažnja posve?ena je i sigurnosti tako da se po prvi puta u C-segmentu nudi sustav aktivne pomo?i pri ko?enju uz detekciju pješaka, a aktivan tempomat radi na brzinama do 160 km/h.

Osnovni benzinac nudi se za 134.900 kuna, bazni dizelaš košta 144.900 kn, a za prosje?nog kupca najzanimljivija kombinacija dizelaša sa 110 KS i paketa opreme Zen (koji donosi sve bitno) stoji 159.900 kn.

TEHNI?KI PODACI – Renault Scenic Bose Energy dCi 160 EDC:
Motor: turbodizelski, 4 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no
Obujam: 1598 ccm
Provrt i hod: 80,0 x 79,5 mm
Kompresija: 15,5:1
Snaga: 118 kW/160 KS pri 4000/min
Moment: 380 Nm pri 1750/min
Mjenja?: 7-stupanjski automatski
Pogon: prednji
Dimenzije: 4406 x 1866 x 1653 mm
Me?uosovinski razmak: 2734 mm
Masa: 1644 kg
Prtljažnik: 506/1515 l
Ko?nice: diskovi, sprijeda samoventilirani 320 mm, straga puni 290 mm
Gume: 195/55 R20
Ubrzanje: 10,7 s
Najve?a brzina: 200 km/h
Potrošnja: 5,3/4,4/4,7 l
Potrošnja na testu: 5,9 l
Cijena testiranog modela: 229.900 kn (30.653 eura)

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com