Vozili smo: Volvo XC60

0
1064

Još od predstavljanja prve generacije, na salonu automobila u Ženevi 2008., bilo je jasno da je Volvo XC60 osvojio publiku. Od 2009. kontinuirano je najprodavaniji model Volva. Na njega otpada ?ak 30 posto prodaje pa stoga ne ?udi da je na tržištu proveo punih devet godina, uz manji redizajn 2013., a pritom mu popularnost nije padala. ?ak štoviše, ozbiljno je rasla. Prve 2009. godine prodano ih je 61.000, a prošle godine dosegao je brojku od 161.000 primjeraka.

No, nakon izvrsnih S90 i XC90, nastalih pod kapom kineskog Geelyja bio je jasno da je došlo vrijeme za novu generacijui Volva XC60. Sve predrasude o kineskim vlasnicima, koje su razbili S90 i XC90, odnose se i na drugu generaciju XC60, premijerno prikazanu u Ženevi ove godine. Tako?er, se temelji na modularnoj platformi SPA (Scalable Product Architecture) te koristi isklju?ivo 2-litreni 4-cilindarske motore. Dakle, svi koji su bili skepti?ni i predvi?ali smrt Volva nakon preuzimanja od strane Kineza gadno su se prevarili. Investicijski ciklus, koji su pokrenuli prije više od tri godine, do danas je premašio iznos od dvije milijarde eura


SUV-ovi i crossoveri iz godine u godinu sve su popularniji pa stoga ne ?udi da je u proteklih devet godina Volvo XC60 probio milijunsku cifru. Novi je model, prema svemu što smo vidjeli, svakako predodre?en za nastavak uspjeha

Benzinac T5 razvija 254 KS, T6 ima 320 KS, dizelaš D4 raspolaže sa 190 KS, a D5 sa 235 KS, dok je perjanica ponude hibridni T8 sa 408 konjskih snaga. Mi smo u kra?em druženju isprobali po?etnog benzinca i uvjerili se kako je ponajbolji izbor po kriteriju uloženog i dobivenog. Zahvaljuju?i snazi od 254 KS i okretnom momentu od 350 Nm, dostupnom ve? pri 1500/min performanse su gotovo, zapravo potpuno, sportske. Do 100 km/h ubrzava za 6,8 s, juri 220 km/h, a pritom realno troši iznimno pohvalnih 8,5 litara (7,2 po papirima).

U vožnji se stje?e dojam da u svakom trenutku ima solidnu rezervu snage, a 8-stupanjski automatski mjenja? nudi zanimljiv koktel gospodske ugla?enosti i rafalnog šaltanja. Ugodno nas je iznenadila preciznost volana, kao i koli?ina povratnih informacija pa se u zavojima lako zaigrati. No, valja pripaziti na nedovoljno uvjerljiv ovjes. Premda je opremljen zra?nim oprugama koncepcija s dvostrukim popre?nim ramenima sprijeda i multilinkom s popre?nom lisnatom oprugom straga, u kombinaciji s pozamašnom masom i visinom podnice od 21,6 cm pomalo remete dobar dojam na zavojitoj cesti. Naginjanje je ve?e od o?ekivanog, ali sva sila sigurnosnih sustava odra?uje svoj posao kako treba pa se samostalno izvla?i iz, na prvi pogled, opasnih situacija. Dužinom od 469 cm, širinom od ?ak 190 (samo centimetar manje u usporedbi s Volvom XC90) i visinom od 166 cm, te pogotovo me?uosovinskim razmakom od 286,5 cm uistinu se postavlja pitanje kome uop?e treba klasu ve?i XC90.


Da, ?injenica je kako kupci luksuznih vozila 6-cilindraše smatraju poželjnijim i prestižnijim, ali paleta motora, bazirana na 2-litrenim 4-cilindrašima, zadovoljit ?e sve ukuse. ?ak i bazni motor nudi solidnu dozu adrenalina

Pametnom konstrukcijom masa je zadržana na prihvatljivih 1834 kg, a unutrašnjost osvaja prostranoš?u. Naravno, vrhunska izvedba svih elemenata interijera se podrazumijeva, ali posebno moramo istaknuti brojne sigurnosne sustave. U skladu s tradicijom Volva i u XC60 svi se putnici osje?aju sigurno kao u bunkeru. Kad bi nabrajali sve elemente sigurnosti bila bi nam potrebna još pokoja stranica teksta pa ?emo samo zaklju?iti kako je novi Volvo XC60 veliki korak prema ispunjenju vizije da u modelima švedskog proizvo?a?a proizvedenim od 2020. više nitko ne pogine.
TEHNI?KI PODACI – Volvo XC60 T5 AWD Momentum:
Motor: turbobenzinski, 4 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no
Obujam: 1969 ccm
Provrt i hod: 82,0 x 93,2 mm
Kompresija: 10,8:1
Snaga: 187 kW/254 KS pri 5500/min
Moment: 350 Nm pri 1500-4800/min
Mjenja?: 8-stupanjski automatski
Pogon: na sve kota?e
Dimenzije: 469 x 190 x 166
Me?uosovinski razmak: 2865
Masa: 1787 kg
Prtljažnik: 505/1432 l
Ko?nice: diskovi, sprijeda samoventilirani 320 mm, straga puni 290 mm
Gume: 235/60 R18
Ubrzanje: 6,8 s
Najve?a brzina: 220 km/h
Potrošnja: 9,2/6,1/7,2 l
Potrošnja na testu: 8,5 l
O?ekivana cijena testiranog modela: oko 56.500 eura

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com