Došlo je hladno vrijeme. To zna?i jutarnje ?iš?enje prozora od leda i zagrijavanje unutrašnjosti na udobnu temperaturu. To nije problem za voza?e Opela. Osobni automobili, od vode?e Insignije do nove Astre, Grandlanda i Crosslanda do elektri?nih modela Mokka-e, Corsa-e, Combo-e Life i Zafira-e Life, postaju izvori ugodne topline zimi. Brojne tehnologije i mogu?nosti opreme pomažu osigurati da automobili od samog po?etka do?ekaju voza?e i putnike s ugodnim temperaturama. Hladno?a jednostavno ostaje vani. Ergonomska aktivna sjedala s AGR pe?atom odobrenja, koja se mogu podesiti i grijati na mnogo na?ina, kao i grijanje upravlja?a i prostora za noge osiguravaju opušteno i sigurno putovanje u svakom trenutku. Ovisno o modelu, grijano vjetrobransko staklo osigurava jasan pogled ?ak i u uvjetima mraza, a toplinska pumpa u Opelovim automobilima s baterijskim elektri?nim pogonom podržava osobito u?inkovitu opskrbu toplinom. Osim toga, elektri?ni automobili tako?er se mogu prakti?no prethodno zagrijati putem aplikacije myOpel.
AGR pe?at: vode?a sjedala u klasi s funkcijama masaže, grijanja i ventilacije
Sjedala su klju?na za udobno i opušteno putovanje. Predstavljaju vezu izme?u osobe i vozila. U skladu s tim, Opel je uvijek stavljao fokus na razvoj sjedala – s rezultatom da su najbolja sjedala u klasi s AGR ocjenom tradicija u Opelu i dostupna su u mnogim modelima i verzijama. Na primjer, ergonomska sjedala razvijena su interno i certificiralo ih je društvo Aktion Gesunder Rücken e.V. AGR sjedala ?ine vožnju na duge staze užitkom u Opelovim vode?im modelima Insignia i Grandland, kao i u Crosslandu, ali i u novoj Astri. Razli?ite mogu?nosti podešavanja od duljine, visine, nagiba, potpore za bedra i jastuka sjedala do elektropneumatske lumbalne potpore osiguravaju zdravo držanje za svaki stas. U novoj Astri prednja su sjedala postavljena 12 milimetara niže nego u njezinom prethodniku, što poboljšava sportski doživljaj vožnje. Voza? i suvoza? mogu po želji sjediti na ?vrš?im sjedalima „Sport” ili nešto mekšim sjedalima „Comfort”. Prednja sjedala i vanjski dio stražnjih sjedala tako?er se mogu grijati (ovisno o varijanti). U verziji s napa kožom voza?ko sjedalo ima i funkciju ventilacije i masaže.
Vrhunsko sportsko i ergonomsko sjedalo je sportsko sjedalo GSi za Insigniju GSi (potrošnja goriva za Opel Insigniju GSi s 2,0-litarskim turbo motorom s izravnim ubrizgavanjem i 169 kW/230 KS u skladu s ispitnim postupkom WLTP : kombinirano 8,8 – 7,9 l/100 km, 200 – 179 g/km CO2). AGR testirano integralno sjedalo kombinira izvrsnu bo?nu potporu s najboljim zna?ajkama udobnosti. Ima ventilacijsko višefazno grijanje, funkciju masaže (voza?evo sjedalo) i podesive bo?ne naslone. U najsportskijoj Insigniji postoji i podignuti naslon s ugra?enim naslonom za glavu. Sjedalo se može elektri?no podesiti u uzdužnom smjeru, po visini, kutu jastuka i kutu naslona. Zra?ni jastuci ?etverosmjerne lumbalne potpore i promjenjivi bo?ni jastuci tako?er se elektri?no podešavaju. Sjedalo je jedinstveno u kombinaciji sportske bo?ne potpore i udobnih zna?ajki, a razvili su ga Opelovi stru?njaci za zdravo sjedenje.
Me?utim, u Opelu dobro sjedenje nije pitanje klase vozila. ?ak i u modelima kao što su Corsa i Mokka, kao i Zafira Life MPV, putnici mogu udobno sjediti i opustiti se. U njima tako?er višestruko podesiva udobna sjedala s lumbalnom potporom i funkcijom masaže za voza?a, kao i grijana sjedala za voza?a i suvoza?a, poboljšavaju ugodnu atmosferu od trenutka kada u?u u automobil do trenutka kada iza?u iz automobila. Putnici na stražnjim sjedalima u Opel Corsi, Mokki i Crosslandu tako?er mogu uživati u standardnom sustavu grijanja prostora za noge koji im pomaže da zaborave na hladne vanjske temperature.
Sve pod kontrolom: sustavi grijanja za udobnost i sigurnost
Grijana udobnost i ergonomska aktivna sjedala predstavljaju dobar osje?aj, zdravlje i sigurnost u jednom. Ne samo da osiguravaju da voza? i putnici mogu udobno sjediti u položaju koji je udoban za le?a; zahvaljuju?i grijanju sjedala, zimska jakna može se skinuti i prije po?etka putovanja. To zna?i da nikakva debela odje?a ne ograni?ava slobodu kretanja i da se sigurnosni pojas može pri?vrstiti uz tijelo tako da nije labav – jedino tako može pružiti svoj puni zaštitni u?inak u slu?aju sudara. Sigurnost je poja?ana i grijanim upravlja?em koji grije prste u samo nekoliko sekundi.
Jednako su korisni sustavi protiv smrzavanja kao što je grijano vjetrobransko staklo ThermaTec u Opel Insigniji ili novoj Astri, Grandlandu i Crosslandu. Pritiskom na gumb aktiviraju se neprimjetne žice za grijanje na vjetrobranskom staklu kako bi se osigurao jasan pogled. Uz tu zna?ajku sklonost zamagljivanju po vlažnom i hladnom vremenu stvar je prošlosti. Grijani vanjski retrovizori tako?er pružaju jasan pogled prema natrag.
Ovisno o Opelovom modelu, opcijski elektri?ni sustav brzog grijanja Quickheat tako?er pomaže u brzom zagrijavanju unutrašnjosti, a time i prozora. U samo nekoliko sekundi ugodno topao zrak struji u unutrašnjost automobila.
Putem aplikacije i toplinske pumpe: u?inkovito pretkondicioniranje Opelovih elektri?nih vozila
Opelovi elektri?ni modeli pravi su izbor za one koji se zimi žele popeti ravno u udobno prethodno zagrijani automobil i jednostavno se odvesti. Vlasnici elektri?nih automobila kao što su Corsa-e ili Mokka-e mogu upotrebljavati aplikaciju myOpel za programiranje prethodnog zagrijavanja unutrašnjosti iz udobnosti svog kau?a. U roku od nekoliko minuta kabina automobila ne samo da postiže ugodnu temperaturu, ve? su i prozori bez leda u uvjetima mraza.
Istodobno, potrebno je u?inkovito upravljanje energijom baterijskih elektri?nih vozila, osobito zimi, kako bi potrošnja energije bila niska, a doseg velik. Da biste to u?inili, jednostavno uklju?ite temperaturu za prethodno zagrijavanje dok je automobil spojen na vanjsko napajanje putem ku?ne uti?nice, zidne kutije ili brzog punja?a – tada energija potrebna za grijanje dolazi iz vanjskog napajanja i puni elektri?ni doseg dostupan je na po?etku. Zahvaljuju?i toplinskoj pumpi koja je standardno ugra?ena u Corsu-e i Mokku-e, stvorena toplina koja bi ina?e bila izgubljena može se upotrijebiti za grijanje unutrašnjosti bez uklju?ivanja konvencionalnog grijanja koje bi ugrozilo doseg.