Toyotin Aygo X Prologue upravo je ono što govori svojim imenom – ujedno je crossover i uvod u neko novo poglavlje u segmentu malih automobila. Budu?i da se temelji na Aygu, uspješnom Toyotinom mališanu koji je uvjerljiv od 2005. godine, sastojci za uspjeh koji želi posti?i u svojoj misiji ?ine se ispravnima.
Zapravo, Aygo X Prologue na neki je na?in pri?a o dizajnu. Pri?a je o tome kako je mališan slobodnih pogleda nastao kada su dizajneri u Toyotinom europskom dizajnerskom odjelu ED2 u zale?u Nice u Francuskoj na Azurnoj obali dobili potpunu slobodu stvaranja.
Aygo X Prologue, koji zapravo još uvijek u velikoj mjeri skriva sve detalje, osim vanjštine, na neki je na?in rezultat Covid pandemije. Stvoren je za vrijeme korona krize i prije svega, dokazao je da se korištenjem inovativnih i vitkih pristupa dizajnu automobila, zahvaljuju?i upotrebi virtualne stvarnosti, automobil može dizajnirati za puno kra?e vrijeme nego prije.
Svi mi imamo pravo na zabavu
Toyotini dizajneri slijedili su pretpostavku da baš svaki pojedinac zaslužuje zabavan automobil. “Obi?no se automobili u A-segmentu smatraju uglavnom slatkim. Dizajnirali smo i hrabar automobil”, rekao je predsjednik ED2 Ian Cartabiano na današnjem otkrivanju mališana.
Bo?na silueta daje dojam kao da je pridošlica stalno spremna za akciju… Zapravo, ?ini se da na Aygu X nema elementa koji se ne bi isticao, na cesti privla?i pažnju dvobojnim “finishom”, a emocionalnu percepciju Ayga X dizajneri su za?inili i bojama ?ilija, ?umbira, wasabija i crnog papra.
Izgra?en ispod stražnjeg odbojnika, nosa? bicikla omogu?it ?e voza?ima Ayga X da brzo pobjegnu iz gradskih središta u prirodu, a koncept crossovera predvi?a kako Toyota zamišlja redefiniranje A-segmenta, odnosno klase mališana, što ?e tako?er biti klju?no za postizanje ve?ih prodajnih vrijednosti, jer su crossoveri izuzetno popularni. To je jedan od razloga zašto Toyota od prve generacije sura?uje s Citroenom (C1) i Peugeotom (107/108), koji u Hrvatskoj više nisu u prodaji, upravo zbog skromnih brojki.
Detalji o Aygo X Prologueu još nisu poznati, ?ak ni ho?e li pogon biti 100 posto elektri?an, a ni kada ?e sti?i na hrvatske ceste.