Po uzoru na legendarnu stazu Nürburgring u Njema?koj, koju je Jackie Stewart nazvao Zeleni pakao, Toyota gradi stazu u Japanu za testiranje sportskih izvedbi svojih modela.
Zeleni Pakao danas je duga?ak 7,75 kilometara i predstavlja vjerojatno najbolji test sportskih osobina nekog automobila pa se vrijeme na stazi Nürburgring smatra referencom. Mnogi proizvo?a?i stoga rekordom na toj stazi dokazuju kako je njihov model uvjerljiviji od konkurenata. Daleke 1920. godine staza je bila duga?ka 20,8 kilometara, a visinska razlika iznosila je ?ak 300 metara, ali je zbog brojnih nesre?a na utrkama skra?ena na sadašnju brojku.
Razvojni centar Aichi u koji Toyota ulaže ?ak 2,28 milijardi eura zapravo ?e biti kompleks od 11 staza, a glavna ?e biti izvedena po uzoru na Nürburgring. No, osim staze u Njema?koj, japanski su graditelji pokrali brojne ideje s raznih europskih i ameri?kih trkališta. Sve te staze obilato ?e se koristiti za razvoj novih sportskih modela.
Tih 2,28 milijardi eura, koliko ?e koštati razvojni centar, samo je dio od ukupne svote koja je namijenjena za novi razvojni ciklus Toyote. Naime, rije? je u investiciji teškoj nevjerojatnih 17,76 milijardi eura koja je najviše usmjerena razvoju nove generacije hibridnih i elektri?nih vozila.