Trikovi i savjeti za uklanjanje korozije s automobila

0
1721

Ve?ina naših vozila starog je godišta i ne ?udi kada se na njima pojavi hr?a ili korozija.

Ona se javlja na limariji, a sve nas i ne treba previše za?uditi iz razloga što je upravo limarija najizloženiji dio na vozilu, odnosno ?esto je pod utjecajem kiše, snijega, bljuzge, soli s prometnica i sli?nog. Kada se hr?a pojavi na jednom mjestu, dobro ju je odmah sanirati jer ona je poput vodene fleke – širi se sve dalje i dalje i limarija propada velikom brzinom te vozilo postaje, kako se to u žargonu kaže, trulo.

Hr?a je zapravo naj?eš?i oblik korozije. Ona ozna?ava trošenje odre?enog materijala pod utjecajem iz okoline, a ovime se mijenjaju svojstva materijala kojeg je napala. Prvi se znanstveno bavio korozijom Mihail Vasiljevi? Lomonosov još 1756. godine. Danas se korozija pojavljuje na mnogim dijelovima ku?anstva, ali i vozila, a govorimo o koroziji na limariji i kako možemo probati sami sanirati posljedice njezinog štetnog utjecaja.

Za po?etak znajte da trebate poduzeti sigurnosne mjere, odnosno koristiti rukavice, nao?ale te masku za nos i usta. Naime, kod uklanjanja hr?e javlja se veoma sitna prašina te se koristi boja i druge kemikalije i vjerojatno ne želite da vam nešto od ovoga dospije u plu?a ili o?i.

Dobro je zaštiti i sve druge dijelove automobila za koje ne želite da budu puni prašine. Najbolje je uzeti samoljepljivu traku i ograni?iti prostor na limariji kojeg ?emo popravljati, a potom ostatak automobila zaštiti plasti?nom folijom. Posebno je bitno da prozori budu dobro zašti?eni. Neki ljudi koriste novinski papir, me?utim mnogo je bolje koristiti pravu foliju za tu namjenu jer se pokazalo da obi?ni papir može propustiti prašinu, a tako?er i boju koja se kasnije raspršuje.

S komada limarije na kojem se pojavila hr?a sada treba ukloniti boju. To se najbolje radi posebnom brusilicom napravljenom za tu namjenu. Kod ovoga koraka do?i ?e pojave prašine te treba raditi lagano i ne pritiskati previše. Uklanjanje boje vrši se s mjesta na kojem je hr?a, ali i okolnih dijelova, malo šire od samog mjesta kojeg je zahvatila hr?a. Posao je gotovo kada je površina veoma glatka.

Nakon ovoga samo mjesto hr?e može se obraditi obi?nom brusilicom kako bi se uklonili svi komadi hr?e. U ovom koraku morate i?i veoma sporo i lagano jer u protivnom može do?i do mnogih ošte?enja ukoliko se ne pazi. Poslije obi?ne brusilice na lim treba nanijeti kiselinu kojoj je glavna namjena uklanjanje eventualnih veoma sitnih komadi?a hr?e. S ovim treba oprezno raditi kako nam kiselina ne bi pokapala kožu ili špricnula u o?i. Postoje posebne kiseline za ovu namjenu, a najbolja je fosforna kiselina. Nakon što se ona posuši, preko dijela na kojem je bila hr?a lagano prije?ite šmirgl papirom.

Nakon ovoga slijedi nanošenje boje, to?nije nanosi se temeljna boja koja se stavlja kako bi se ona glavna bolje prihvatila te se ispod nje stvaralo manje hr?e. Postoje boje u spreju i one su zapravo najbolje i najlakše za korištenje.

Nakon nanošenja temeljne boje, najbolje ju je ostaviti da se osuši kojih 12 sati. Ako je temeljna boja u spreju, dobro je nanijeti tri sloja (i pri?ekati nekoliko minuta nakon svakog nanošenja) i potom je ostaviti da se posuši. Nakon što je prošlo barem 12 sati, treba sitnim šmirgl papirom prije?i preko nanosa boje i to raditi lagano kako bi cijela površina bila veoma glatka. Pokraj sebe možete imati posudu s vodom i laganom sapunicom te u njoj povremeno oprati šmirgl papir te na kraju lagano prebrisati i cijelu obojenu površinu.

Nakon što se sve osuši, krenite s nanošenjem glavne boje. Nanesite nekoliko slojeva, kako biste postigli jednaku boju kao i na ostatku automobila. Neka se suši barem 24 sata prije nego što po?nete skidati samoljepljivu traku i foliju s vozila.

I znajte – nikada ne perite vozilo koriste?i vosak dok nije prošlo 30 dana od bojanja!

Izvor: Silux.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com