Prošle su ve? dvije godine od trenutka kad je buknula skandalozna afera Dieselgate, afera nakon koje se autoindustrija po?ela stubokom mijenjati. Danas svi bježe od dizelskih motora. Regulatori pušu i na hladno, a veliki europski gradovi im zabranjuju ulaz u centar.
Dizelaše jednostavno više nitko ne želi pa nije ?udno da im je udio u cijeloj Europi pao na svega 46 posto tržišta. Angela Merkel javno je potvrdila hajku na automobile s dizelskim motorom, Škotska od 2032. godine zabranjuje prodaju benzinaca i dizelaša, Francuska ?e isti potez povu?i 2040. godine…
Sve to vodi kona?nom padu dizelaša koji postaje neizbježan. To je dokazao i nedavno održan salon automobila u Frankfurtu, gdje su svi otkrili da karte bacaju na hibride i elektri?ne modele.
Sve je po?elo aferom Dieselgate, a duhovi se nisu smirili niti dvije godine kasnije. Trenuta?no su u tijeku uhi?enja u Audiju, a Volkswagen je objavio kako je ukupan trošak sanacije štete nakon Dieselgatea dosegao cifru od nevjerojatnih 30 milijardi eura.