Tvrdnja iz naslova stoji uz preduvjet da se poštuje servisni interval, koriste samo originalni dijelovi te kvalitetno ulje i gorivo. Naravno, odnos vlasnika još je važniji. Turbobenzinci su osjetljiviji na oštru vožnju dok su hladni i nije ih preporu?ljivo naglo gasiti nakon dužeg perioda vožnje na visokim brzinama vrtnje.
Mnogi zaziru od kupovine 3-cilindraša obujma 0.9 ili jedne litre. Na papiru sve zvu?i super. Idu bolje, elasti?niji su i troše osjetno manje od usporedivih atmosferskih motora, ali mnogi su se opekli. Obzirom da procesi izgaranja nastaju pri višim temperaturama i uz ve?e tlakove, više su mehani?ki i toplinski optere?eni. Manje kliznih ploha s trenjem i ve?a u?inkovitost direktnog ubrizgavanja povoljno djeluje na potrošnju goriva, a ve?oj optere?enosti prilago?eni su dijelovi. Izra?eni su od visokokvalitetnih materijala pa bi trajnost, u teoriji trebala biti jednaka.
Svi novi motori, neovisno radi li se o suvremenim turbobenzincima ili klasi?nim atmosferskim benzincima u tvornici su projektirani na vijek trajanja od najmanje 250.000 km do prvog otvaranja. Dakle, ako se vlasni ispravno odnosi prema turbobenzincu, pravilno ga održava i to?i gorivo na visokofrekventnim pumpama, problema ne bi trebalo biti.
Koliko je razvoj 3-cilindraša daleko otišao najbolje pokazuje Ford. Njihov 1.0 EcoBoost. Višestruko je nagra?ivan motor, tlocrtno je manji od lista papira formata A4, a na testiranjima ve? s lako?om postiže 200 KS te ?e se vjerojatno ugra?ivati u novu Fiestu ST.