“Tutor” stiže i u HR! Sekcijski nadzor brzine uvodi Slovenija, a ve? ga imaju Norveška, Nizozemska, Austrija, Francuska, Italija…

0
1991

U Sloveniji za koji mjesec diže se sustav za sektorsko mjerenje brzine! Za pretpostaviti je kako Hrvatska ne?e nijemo pratiti susjedstvo. Za vjerovati je kako ?e “svemirska policija” na sli?an na?in uskoro pratiti i nas.

“Tutor” je sinonim za sektorsko mjerenje brzine, no njega više nema ni u Italiji, iako je bio jednostavniji, jeftiniji, prakti?niji. Vlasnik autorskih prava tražio je više, no vlasti to nisu prihvatile i sad cijela Europa ide s novim, bitno kompliciranijim, skupljim i neefikasnijim modelima.

Novi sustav SICVe PM koji ?e koristiti Slovenija zahtijeva mnogo ve?u snagu ra?unala nego “Tutor” i postoji velika opasnost da se središnje ra?unalo preoptereti. Talijanska policija ima novi sustav za nadzor brzine na autocestam ve? više od dvije godine, no njima nisu pokrili nitisu?iti dio dionica koje je pokrivao “Tutor”. U razli?itim modelima i obimu sustav su ve? implementirale Norveška, Nizozemska, Austrija, Italija…

Boris Huzjan (57) predsjednik je Uprave Hrvatskih autocesta (HAC) bio je izjavio:
– Podržati ?emo napore MUP-a u kontroli i nadzoru brzina na cestama sukladno Nacionalnom programu sigurnosti cestovnog prometa s jednim jedinim ciljem: pove?anja sigurnosti prometa. Dakle, nije rije? o represivnoj mjeri, nego o spašavanju ljudskog života. Zašto ne bi koristili i taj iznimno efikasan sustav.

Projekt sektorskog mjerenja brzine na hrvatskim, slovenskim, a i brojnim drugim europskim autocestama ima dugu povijest. Najpoznatiji i daleko najstariji je onaj talijanski “Tutor”.

Desetlje?ima je nadzirao brzinu na ve?ini tamošnjih autocesta. Upravo po “Tutoru” bio je prepoznatljiv promet u Italiji i to ne samo na Autostardi. Imali su posvuda takozvano sektorsko mjerenje brzina, pa su tako brojne lokalne zajednice na mjesnim prometnicama ?esto posezale upravo za “Tutrom” koji im je ne samo stabilizirao promet, donosio sigurnost, ve? im ne obilato punio i prora?un.

“Tutora” nema ve? dvije godine a bio je efikasniji i jeftiniji

No “Tutora” Italija ve? nekoliko godina nema. Zamijenio ga je posve novi sustav, jer došlo je do ogromnih problema sa zaštitom autorskih prava i “Tutor” je prognan. Posljednje dvije-tri godine u Italiji kompenzira ga posve novi model, ali taj ne pokriva ni stoti dio prometnica i dionica koje je pokrivao razvikani “Tutor”. Novi sustav kamera za mjerenje prosje?ne brzine na dionicama autocesta pokriva tek nešto više od 500 kilometara na pedesetak dionica – mnogo manje od “Tutora”. Nova mreža ne?e tako brzo rasti. Sustav SICVe PM zahtijeva mnogo ve?u snagu ra?unala nego Tutor i postoji velika opasnost da se središnje ra?unalo preoptereti. To je uglavnom i jedini razlog zašto Italija, a i ne samo ona, polako uvodi ovaj iznimno dobar, u?inkovit i precizan na?in kontroliranja brzina.

On se i nama nudi ve? godinama i sporadi?no postane vijest dana. Tako je to bilo prvi put 2018., a posljednji pred godinu i pol. Ono što mi nismo uspjeli napraviti, u?inili su Slovenci. Za koji dan krenut ?e s probnim sektorskim nadzorom, sa šest mjeseci i u funkciji. Vrlo sli?nim onim koji koriste Italija, Norveška, Austrija, Nizozemska, Francuska, Velika Britanija… Za susjednima i ne kasnimo pretjerano i za o?ekivati je da ?emo vrlo brzo nakon njih i mi dobiti svog “Tutora”

Uspostava trajnog sustava o?ekuje se u Deželi u lipnju sljede?e godine. No, komplikacije koje su uslijedile na nekoliko razina, uklju?uju?i i resorno ministarstvo, potpuno su u jednom trenutku zaustavile projekt. ?ini se da je realizacija sada doista jako blizu, a u Darsu su nam potvrdili da je u pripremi natje?aj za odabir odgovaraju?eg ponu?a?a koji ?e se pobrinuti za ugradnju sve potrebne opreme. Rije? je o projektu vrijednom 1,8 milijuna eura, a sustavi za sektorsko mjerenje brzine bit ?e postavljeni na osam lokacija duž cijelog ?vora autoceste, tako?er za Gorenjsku i Prekmurje. Osim toga, sektorski mjerni sustavi bit ?e instalirani na dionicama: Unec – Razdrto, Logatec – Vrhnika, Višnjegorski klanec, dionica preko Trojana, Arja vas – Celje, Slovenske Konjice – Fram i Sv. Jurij ob Š?avnici – Vu?ja vas. Posljedi?no, to zna?i da ?e se sustav uspostaviti i na prekmurskoj brzoj cesti.

Dars u suradnji sa slovenskom policijom i prema tome gdje se naj?eš?e doga?aju kršenja najve?e dopuštene brzine ili prometne nesre?e postavlja kamere i mjera?e

Slovenci kre?u za koji dan, a i policija je uklju?ena

Policija u Sloveniji je od po?etka uklju?ena u projekt. Tako ?e ostati i ubudu?e, jer ?e Dars podatke odmah dostaviti Policijskoj upravi autocesta koja je nadležna za nadzor automatskih mjera?a brzine. Za nabavu su se pobrinuli sve potrebne opreme – još ne znaju, ali o?ekuju da ?e se zahvaljuju?i njima uvelike pove?ati sigurnost na autocestama, ali i propusnost. Ista pri?a vrijedi i za Hrvatsku.

Mreža “Tutor”, kamere za nadzor prosje?ne brzine na talijanskim autocestama, morao je biti ugašen. Naime, došlo je do spora oko intelektualnog vlasništva na patente ovog sustava. Odlukom suda ti su ure?aji morali biti ugašeni. Sistem je funkcionirao na 300 dionica autocesta u Italiji.

Fotografije: DARS

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com