U 2021. godini 70 % modela marke Peugeot ve? je elektrificirano

0
384

Elektrifikacija je temelj strategije marke Peugeot. Od svog puštanja u prodaju na hrvatsko tržište krajem godine, novi Peugeot 308 imat ?e u ponudi dva punjiva hibridna motora na limuzinskoj i SW izvedbi.
Zbog tih se noviteta u 2021. godine stopa elektrifikacije game PEUGEOT popela na 70 %, a obuhva?a i osobna i gospodarska vozila. U Europi ?e do 2023. godine biti elektrificirano 85 % modela koje nudi marka, a cilj od 100 % bit ?e ostvaren do 2025. godine.

Od svog puštanja u prodaju na hrvatskom tržištu krajem godine, novi Peugeot 308 nudit ?e dva punjiva hibridna motora (plug-in hybrid) koji dopunjuju ve? ionako široku gamu elektrificiranih vozila.
Novi Peugeot 308 HYBRID 225 e-EAT8 postiže 225 KS kombinacijom motora PureTech od 180 KS (132 kW) i elektri?nog motora od 81 kW povezanih s mjenja?em e-EAT8 (od 26 g emisije CO? po km i do 59 km dometa u 100 % elektri?noj vožnji prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku) Izvedba HYBRID 180 e-EAT8 opremljena je motorom PureTech od 150 KS (110 kW) u kombinaciji s istim elektri?nim motorom od 81 kW i istim mjenja?em e-EAT8 (od 25 g emisije CO? po km i do 60 km dometa u potpuno elektri?noj vožnji prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).

Elektrifikacija game vozila Peugeot zapo?ela je prije tri godine puštanjem u prodaju modela e-208, a otada su se izvedbe s potpuno elektri?nim motorima (e-208, e-2008, Traveller i Expert) i punjivim hibridnim motorima (3008 i 508) pod znakom lava nametnule na tržištu. U prvih pet mjeseci 2021. godine, Peugeot je druga najprodavanija mainstream marka u Europi po ukupnom broju prodanih vozila, a ve? je na tre?em mjestu po prodaji elektrificiranih vozila. Peugeot e-208 i e-2008 zauzimaju drugo mjesto u svojim BEV segmentima te osvajaju nove dijelove segmenta iz mjeseca u mjesec.

„Elektrifikacija je u središtu naše strategije ‘Power of Choice’ koja našim kupcima nudi mogu?nost odabira izme?u standardnog i elektri?nog motora, ovisno o tome koji najbolje odgovara njihovim potrebama. Dobri komercijalni rezultati naših elektrificiranih modela dokazuju da u Europi ova strategija donosi dobre rezultate.

Na me?unarodnoj ?emo razini svoju gamu elektrificiranih modela ponuditi ?ak i na tržištima na kojima se elektrifikacija tek uvodi kako bismo se izdvojili kao inventivan prvoklasni mainstream proizvo?a?. Gdje god da se nalazimo, želimo biti istinski pokreta?i napretka”, kaže Linda Jackson, generalna direktorica marke PEUGEOT..
Strategija „Power of Choice” temelji se na našim platformama s razli?itim razinama snage koje pružaju mogu?nost da se u odre?eni model ugradi tehnologija koja najbolje odgovara potrebama kupaca: elektri?ni, punjivi hibridni ili motor s unutarnjim izgaranjem.
Elektrificirana ponuda marke Peugeot obuhva?a i osobna i gospodarska vozila. Naime, marka nudi 100 % elektri?nu izvedbu svakog svog modela u gami gospodarskih vozila, što omogu?uje poslovnim kupcima jednostavan pristup zelenim zonama u velikim gradovima.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com