U Hrvatske prometne projekte ?e se u idu?ih šest godina uložiti 45 milijardi kuna

0
285

Što se ti?e prometnog sektora, trenuta?no je u tijeku realizacija niza infrastrukturnih projekata vrijednih više od 20 milijardi kuna, prenosi RevijaHAK.

U Hrvatskoj se punom parom radi na modernizaciji prometnog sektora, a upravo kako bismo otkrili što se sve gradi i što se sve planira graditi u novome mandate ove Vlade potražili smo odgovore u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.

– Što se ti?e prometnog sektora, trenuta?no je u tijeku realizacija niza infrastrukturnih projekata vrijednih više od 20 milijardi kuna. U sljede?em razdoblju o?ekuje se nastavak investicijskog ciklusa, tako da se tijekom operativnog razdoblja 2021. – 2027. planira uložiti dodatnih 45 milijardi kuna u gradnju i obnovu prometne infrastrukture diljem Republike Hrvatske – doznajemo od Ivane Škari?, glasnogovornice ministarstva.

Modernizacija željeznice

Napominje kako ?e najve?i naglasak biti na modernizaciji željezni?ke infrastrukture, s posebnim naglaskom na završetak Nizinske pruge i cijele trase Koridora X. Procjena je kako ?e ulaganje u ovaj sektor prometa premašiti 22 milijarde kuna.

Tako se kroz sljede?e tri godine o?ekuje završetak projekata: modernizacija i elektrifikacija pruge Zapreši? – Zabok, rekonstrukcija i izgradnja pruge Dugo Selo – Križevci, rekonstrukcija i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, nadogradnja i elektrifikacija pruge Vinkovci – Vukovar, kao i rekonstrukcija i izgradnja drugog kolosijeka Hrvatski Leskovac – Karlovac (ukupna vrijednost navedenih projekata iznosi osam milijardi kuna).

– Uz navedeno, o?ekuje se uskoro potpisivanje te realizacija projekta rekonstrukcije i nadogradnje 95 željezni?ko-cestovnih prijelaza. Po?etak radova planiran je krajem 2020. godine, a planirani iznos za navedeni projekt je više od 150 milijuna kuna – doznaje se iz ministarstva.

Tako?er, planira se i realizacija projekata na Koridoru X, i to nadogradnja i rekonstrukcija željezni?ke pruge Dugo Selo – Novska procijenjene vrijednosti više od ?etiri milijarde kuna kojim se planira obnova 72 km pruge i obnova ?etiri željezni?ka kolodvora, te rekonstrukcija željezni?ke pruge Oku?ani – Vinkovci procijenjene vrijednosti tako?er više od ?etiri milijarde kuna, kojim se planira obnova 131 km pruge, kao i obnova 12 željezni?kih kolodvora i 13 stajališta.

Nizinska pruga

Uz to, za novo razdoblje planira se i dovršetak Nizinske pruge što uklju?uje: izgradnju drugog kolosijeka, modernizaciju i obnovu na dionici željezni?ke pruge Škrljevo – Rijeka – Jurdani. Projekt je procijenjen na dvije milijarde kuna i uklju?uje modernizaciju gotovo 30 km pruge. Nadalje, modernizacija željezni?ke dionice Oštarije – Škrljevo. Projekt je procijenjen na 7,5 milijardi kuna, a uklju?uje rekonstrukciju 114 km duge željezni?ke pruge.

Pod projektom Nizinske pruge u planu je i modernizacija željezni?ke pruge M202 Zagreb GK – Rijeka, dionica Karlovac – Oštarije. Projekt je procijenjen na tri milijarde kuna.

Dodatno, priprema se i projekt izrade studijske dokumentacije za tzv. Li?ku prugu.

– Uz navedeno, u pripremi su željezni?ka povezivanja zra?nih i trajektnih luka gradova Zadar i Split, i to tra?ni?kom poveznicom grada Zadra s lukom Gaženica i Zra?nom lukom Zadar te obilaznica Bibinje – Sukošan, kao i projekt povezivanja brzom prigradskom željeznicom kolodvora Split, u Trajektnoj luci Split (Isto?na obala), sa Zra?nom lukom Split te izgradnja intermodalnog ?vora novoga glavnog kolodvora Split (Kopilica) – navode u ministarstvu.

Pelješki most

U mandatnom razdoblju o?ekuje se završetak najve?eg i najzna?ajnijeg projekta u Republici Hrvatskoj – izgradnje Pelješkog mosta.

– Rok za dovršetak mosta je po?etak 2022. godine, dok se završetak cjelokupnog projekta (s pristupnim cestama) o?ekuje do 2023. godine – napominju u ministarstvu.

Za cestovnu infrastrukturu 15 milijardi kuna

Nastavak ulaganja u cestovnu infrastrukturu nastavit ?e se i u sljede?em razdoblju te su ve? u pripremi projekti vrijedni više od 15 milijardi kuna poput završetka Koridora Vc (dionice Beli Manastir – ma?arska granica) koji se, u punoj dužini od 702 kilometra, proteže od Budimpešte do Plo?a. Izgradnja autoceste na koridoru Vc u Hrvatskoj bit ?e dovršena do kraja 2023. godine,

U sljede?em razdoblju, napominju u ministarstvu, ulaganja ?e se usmjeriti i u niz projekata na podru?ju Grada Splita, poput Obilaznice Splita, odnosno Omiša, ukupne vrijednosti više od dvije milijarde kuna, te tunela Kozjak ukupne vrijednosti gotovo milijardu kuna.

Druga cijev tunela U?ka

Nastavljaju se ulaganja na izgradnji Istarskog ipsilona, odnosno druge cijevi tunela U?ka. U ministarstvu navode kako je rije? o investiciji vrijednoj gotovo 1,5 milijardi kuna koja se, osim na izgradnju druge cijevi tunela U?ka, odnosi na nove vijadukte, podvožnjake, nadvožnjake i odmorišta.

– Uz navedeno, u mandatnom razdoblju ?e se izgraditi važne cestovne dionice poput ?vora Škurinje do luke Rijeka, Srijemske transverzale, nastavit ?e se gradnja Podravskog ipsilona, ceste na pravcu Dubrovnik – granica Crne Gore, izgradit ?e se obilaznica Novog Vinodolskog, kao dio projekta izgradnje autoceste na dionici Križiš?e – Žuta Lokva – navodi glasnogovornica Ivana Škari?.

Beskontaktna naplata cestarine

– Uvest ?e se beskontaktna naplata cestarine na autocestama koja ?e se odnositi na cijeli sustav u Hrvatskoj, koji uklju?uje HAC, ARZ i sve koncesionare, odnosno Bina Istru i AZM. Plan je uvesti novi sustav do ljetne sezone tijekom 2022. godine – navode u ministarstvu.

O ulaganju u luke, obnovu flote brodove, širokopojasnom internetu te ulaganjima u zra?ni sektor više pro?itajte na OVOM LINKU.

Izvor: RevijaHAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com