Nakon pune tri tržišne godine Japanci su odlu?ili kako je vrijeme osvježenje pa je na salonu automobila u New Yorku predstavljena Mazda CX-3 obnovljenom formatu.
Obzirom na sve ve?u gužvu me?u crossoverima B-Segmenta takva odluka ?ini se racionalnom. Sitnim poboljšanjima Mazda CX-3 održat ?e dobru prodaju do dolaska druge generacije, koja bi trebala biti predstavljena na salonu automobila u Ženevi 2020. godine.
Nova prednja maska i dizajn naplataka zaslužni su za ve?u atraktivnost izvana, dok iznutra dojam poboljšavaju kvalitetniji materijali i bogatija oprema s naglaskom na napredniji infotainment sustav. Funkcionalnost unutrašnjosti pove?ana je uvo?enjem elektri?ne ru?ne ko?nice, ?ime se oslobodio dodatan prostro pa je odmorište za ruku ve?e površine, a istodobno su drža?i za ?aše preseljeni na ergonomski bolju poziciju.
Japanci isti?u kako je Mazda CX-3 u osvježenju postala dodatno štedljivija, ali zasad ne iznose to?ne podatke o potrošnji goriva. Prvi primjerci u prodaju stižu ve? po?etkom ljeta pa ?emo se s detaljnijim izvještajem javiti tada.