U prva dva mjeseca polovica lanjskih turisti?kih no?enja

0
178

U Hrvatskoj je u prva dva mjeseca bilo nešto više od 205 tisu?a turista i 678 tisu?a njihovih no?enja, što je oko 50 posto iz istog razdoblja 2020., a ve?inu no?enja ili 427 tisu?a ostvarili su doma?i turisti, koji su na oko 85 posto lanjskog rezultata, doznaje se iz Hrvatske turisti?ke zajednice (HTZ).

Sije?anj i velja?a 2020. su bili jedini mjeseci u toj godini u kojima još nije bilo (znatnijeg) utjecaja pandemije na turisti?ki promet, pri ?emu iz HTZ-a podsje?aju da je u prva dva lanjska mjeseca ostvaren bolji turisti?ki rezultat nego u istim mjesecima rekordne 2019., pa su time rezultati za prva dva mjeseca ove godine i dobri, tim više što su ugostiteljski, sportski i rekreacijski objekti bili ve?inom zatvoreni, osim smještajnih.

Ograni?enja putovanja i mjere protiv širenja zaraze u stranim zemljama utjecale su da je stranih turista i njihovih no?enja i u prva dva mjeseca ove godine, kao i krajem prošle godine, u Hrvatskoj bilo manje od doma?ih, te su sa ostvarenih nešto više od 250 tisu?a no?enja na razini od oko 30 posto lanjskog rezultata.

Najviše no?enja u prva dva mjeseca ove godine ostvareno je u hotelima, 275 tisu?a, zatim u objektima u doma?instvu 234 tisu?e, i u kampovima 24 tisu?e.

Po županijama, najviše je no?enja – oko polovice ukupnih, ostvareno u tri regije/županije – u Istri 135 tisu?a, na Kvarneru 116 tisu?a te u Splitsko-dalmatinskoj županiji 75 tisu?a, dok su me?u strancima najviše no?enja ostvarili turisti iz BiH, Slovenije, Njema?ke i Italije.

Destinacije s najviše ostvarenih no?enja bile su Zagreb, Rovinj, Split, Zadar i Opatija.

Doma?i turisti putuju za vikende po zemlji

Podaci iz eVisitora pokazuju da su u prva dva mjeseca doma?i turisti ostvarivali više no?enja tijekom vikenda u odnosu na dane u tjednu, a najviše ih je do sada (po danima) bilo u hrvatskim destinacijama u vikendu Valentinova, odnosno na dan 13. velja?e (subota), 17 tisu?a, od ukupnih 20 tisu?a turista koliko ih je bilo na taj dan u zemlji, što je i najviše njih u jednom danu u prva dva mjeseca.

No?enja su pak tijekom sije?nja i velja?e ove godine doma?i najviše ostvarivali u Zagrebu, Rovinju, Opatiji, Zadru, Tuhelju, Splitu, Pore?u i na Plitvi?kim jezerima.

Odre?eni optimizam i za Uskrs, ali ve?i promet mogu?e tek oko Duhova

“Iako se nalazimo u razdoblju godine kada je ve?a realizacija me?unarodnog turisti?kog prometa i dalje otežana, do sada postignuti rezultati i najave s tržišta ipak daju odre?eni optimizam. Tijekom ožujka i travnja ne o?ekujemo veliki priljev gostiju, ali odre?eni turisti?ki promet o?ekujemo s doma?eg i najbližih tržišta poput Slovenije, Italije ili Austrije, ?iji gra?ani, izme?u ostalog, u Hrvatskoj posjeduju nekretnine i plovila”, isti?e direktor HTZ-a na upit Hine o o?ekivanjima za ožujak i travanj, ?ijim po?etkom ove godine ‘pada’ i Uskrs te proljetni školski praznici u Hrvatskoj.

S ostalih se tržišta, a prema informacijama sa tržišta od partnera i iz predstavništava HTZ-a, zna?ajniji rast turisti?kog prometa o?ekuje s približavanjem glavnih ljetnih mjeseci, do kada se o?ekuje da ?e biti poznati i ujedna?eni protokoli za me?unarodna turisti?ka putovanja.

Stani?i? poru?uje i da ?e turisti?ki kapaciteti u Hrvatskoj biti spremni za prihvat gostiju i za uskrsne blagdane, iako ?e turisti?ki tijekovi tijekom tih blagdana, kao i cijelog travnja, i dalje najprije ovisiti o epidemiološkoj situaciji i važe?im restrikcijama u putovanjima.

Nešto ve?i intenzitet turisti?kog prometa o?ekuje se i za blagdan Duhova, koji ove godine kalendarski dolazi u drugoj polovini svibnja, a Stani?i? naglašava i da sva relevantna istraživanja pokazuju kako ?e cijelu 2021. obilježiti last minute buking, kao i da je zapravo teško iznositi dugoro?ne i precizne prognoze.

Kampanje “Safe stay in Croatia” i za digitalne nomade

Vezano za promotivne aktivnosti važno je u ovim okolnostima ostati vidljiv na tržištu i poru?ivati o sigurnosti i dobroj pripremi destinacije te mjerama koje se u zemlji i turizmu provode u zaštiti od virusa, zbog ?ega je u tijeku i kampanja “Stay safe in Croatia” na deset klju?nih emitivnih tržišta (Njema?ka, Austrija, Italija, Poljska, Velika Britanija, ?eška, Slova?ka, Ma?arska, Francuska i Nizozemska).

Iz HTZ-a najavljuju da uskoro kre?e i zasebna promotivna kampanja s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne destinacije za digitalne nomade na tržištima SAD-a, Kanade, Velike Britanije i Irske, a nakon toga ?e pokrenuti i glavne, tzv. pozivne kampanje, ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com