U Hrvatskoj je u prvih šest mjeseci ove godine prodano 26.103 novih putni?kih vozila, što je 49,7 posto više nego u istom razdoblju lani kada je mjesecima gospodarstvo bilo zatvoreno, dok je samo u lipnju prodano 6.936 novih vozila, što je na godišnjoj razini rast od 67,1 posto, pokazuju u ponedjeljak objavljeni podaci Promocije plus.
U prvoj polovici godine najviše je prodano Volkswagenovih novih vozila, njih 3.808, tako da VW drži 14,6 posto u ukupnoj prodaji.
Druga je Škoda, ?lanica istog koncerna, s prodanih 3.092 vozila i udjelom od 11,8 posto.
Tre?i je Opel (1.884 prodanih i udjel od 7,2 posto), ?etvrti Renault (1.611, udjel 6,2 posto), a tek jedno novo vozilo manje (1.610) broji Suzuki.
Zanimljivo je da je u prvih šest mjeseci ove godine prodano i 144 Tesli, od ?ega njih 111 samo u lipnju.
Tako?er u prvom je polugodištu prodano ukupno 110 Porshea (22 samo u lipnju), dok je u lipnju jedan naš sugra?anin postao vlasnikom Ferrarija (u šest mjeseci prodana su ukupno ?etiri).
Po podacima Promocije plus, daleko najprodavaniji lipanjski model bila je Opel Corsa, s prodanih 510 komada, slijede Hyundai Tucson (256), Renault Clio (234), Opel Crossland (219), Škoda Octavia (216). Uz njih, prodaju ve?u od 200 vozila u lipnju su imala još dva modela Dacie – Duster (212) i Sandero (208).
U dosadašnjem dijelu godine najviše je prodano benzinaca, njih 14.392 ili 55,1 posto, dok je udio dizelaša 25,8 posto i prodano ih je 6.736.
Elektri?nih je vozila ukupno prodano 396, ?ime u ukupnoj prodaji u prvih šest mjeseci imaju udio od 1,5 posto, vozila na plin 905, što je udio od 3,5 posto, a hibrida 3.674 ?ime u ukupnoj prodaji imaju udio od 14,1 posto.
HINA