U Hrvatskoj je u velja?i prodano 3439 novih putni?kih vozila, što je 4,2 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine, no s obzirom na snažniji pad u sije?nju kumulativni podaci za prva dva mjeseca pokazuju osjetniji pad, za gotovo 13 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pokazuju u petak objavljeni podaci Promocije puls.
Naime, u sije?nju ove godine u Hrvatskoj je prodano 2915 novih putni?kih vozila, ili 19,7 posto manje nego prvom mjesecu prošle godine.
To se odrazilo i na kumulativne statisti?ke podatke za prva dva mjeseca 2021. godine, u kojima su prodana ukupno 6354 nova vozila, što je za 949 automobila ili 12,95 posto manje nego u razdoblju sije?anj-velja?a 2020. godine.
U dosadašnjem dijelu godine najviše je prodano Volkswagenovih vozila, njih 1187. Volkswagen tako u ukupnoj prodaji u prva dva mjeseca ove godine ima udio od 18,68 posto.
Još samo Škoda u razdoblju sije?anj-velja?a ima tržišni udio ve?i od deset posto, s prodana 823 auta ima udio od 12,95 posto.
Na tre?em je mjestu Fiat s prodana 482 vozila, a slijede Dacia i Hyundai s prodanih po 328 novih automobila, dok je Renault u prva dva mjeseca prodao 327 novih vozila.
Samo u velja?i najtraženije novo vozilo bilo je Škoda Octavia kojih je prodano 227, drugi najtraženiji model je Fiat Panda (215), dok je tre?i VW T-Roc (150). ?etvrti najprodavaniji model tijekom drugog mjeseca ove godine bila je Dacia Duster (138), a peti Hyundai Tucson (126).
Po podacima agencije Promocija plus, u sije?nju i velja?i prodano je 3271 benzinac, što je u ukupnoj prodaji udio od 51,5 posto, dok udio od 31,3 posto imaju dizelaši, kojih je prodano 1986.
Hibridnih automobila je u prva dva mjeseca prodano 830, što je udio od 13,1 posto u ukupnoj prodaji, vozila na plinski pogon 193 odnosno tri posto, a elektri?nih je auta prodano 74, što je u ukupnoj prodaji udio od 1,2 posto.
HINA