Objektivima špijunskih fotografa malo što može promaknuti, a najnoviji ulov je BMW M3 koji ?e u izvedbi Competition ispaljivati ?ak 510 KS.
To je osjetno više o aktualnog modela, koji je u standardnom fomatu raspolagao sa 430, a u izvedbi Competition sa 450. Twin-turbo benzinac 3.0 sad ?e biti osjetno uvjerljiviji. Osnovni BMW M3 razvijat ?e 475 KS. Dakle, raspolagat ?e s identi?nom specifikacijom motora koju ve? koriste modeli X3 M i X4 M, dok ?e BMW M3 Competition sve di?i na osjetno višu razinu. Rasnih 510 konjskih snaga sasvim je dovoljno i za okršaj s osjetno ozbiljnijim supersportašima.
Adaptivan ovjes bit ?e dio serijske opreme, kupci ?e mo?i birati naplatke u veli?ini od 18 do 20 cola, a izvedba Competition standardno ?e biti opremljena karbo-kerami?kim diskovima. Zanimljivo, tehnologija ubrizgavanja vode, premijerno predstavljena u aktualnom modelu BMW M4 GTS, postat ?e standardom. Premda su se nedavno pojavila naga?anja kako bi i novi BMW M3 mogao posegnuti za pogonom na sve kota?e xDrive, kakav koristi aktualan BMW M5, od toga se ipak odustalo, jer je u fokusu smanjenje mase.
Pove?anje snage nužan je odgovor na sve žeš?u konkurenciju. Naime, Mercedes-AMG C63 S i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ispaljuju više od 500 KS pa je trenuta?na izvedba BMW-a M3 i M4 sa 431 KS u pomalo podre?enom položaju.
Naravno, BMW M3 i M4 još uvijek postavljaju mjerila kad su u pitanju užitak u vožnji, stabilnost i komunikacija šasije s voza?em, ali suhoparne brojke i više su nego zanimljive kupcima takve klase sportaša pa je odluka uprave bavarskog proizvo?a?a i više nego logi?na.
Premda su postojala i odre?ene najave kako ?e BMW M3 i M4 postati hibridi, to se još uvijek ne?e dogoditi. Elektromotor ?e dobiti tek slijede?a generacija, zajedno sa 48-voltnom instalacijom.