Hotelska grupacija Valamar Riviera uo?i Uskrsa planira otvoriti tri hotela u Pore?u, dva na Krku te po jedan u Rapcu, na Rabu, Makarskoj i Dubrovniku, a radit ?e i dva kampa, na Krku i Rabu, pri ?emu za te blagdane uz strane o?ekuju i doma?e goste, kojih su imali i najviše tijekom zime, doznaje se iz Valamara.
Valamar Riviera je najve?a hotelska grupacija u Hrvatskoj, koja upravlja s 36 hotela i 15 kampova u Istri (Pore?, Rabac), na Krku, Rabu i Hvaru te u Makarskoj i Dubrovniku, od kojih ?e se ve?i broj, kako isti?u na upit Hine, otvoriti u svibnju. Valamar upravljaju i hotelom u austrijskom Obertauernu.
“U našim sjevernim destinacijama u nadolaze?oj turisti?koj sezoni najviše gostiju o?ekujemo iz Njema?ke, Austrije, Slovenije i Poljske, a u južnim iz Velike Britanije, Francuske, Njema?ke i Hrvatske. Tijekom ove zime u otvorenim objektima Valamara bilo je najviše doma?ih gostiju, a o?ekujemo ih i tijekom uskrsnih blagdana, ve?inom u aranžmanu vikend boravaka”, kažu iz te kompanije.
O turisti?koj potražnji napominju da i ove godine, sli?no kao i prošle, uslijed pandemije, ve?u potražnju bilježe auto destinacije i kamping resorti/ljetovališta, uz o?ekivanje poja?anog last-minute bukinga, dok za cijene kažu da se “dinami?no odre?uju kroz sustav ‘revenue managementa’ prema uobi?ajenoj poslovnoj praksi Valamara”.
Program za sigurnost zdravlja, testiranje u objektima i pokrivanje troškova produljenog boravka
“U svim objektima i u 2021. primjenjuju se V Health & Safety program uskla?en sa sigurnosnim standardima u Hrvatskoj i preporukama me?unarodnih zdravstvenih organizacija, koji uz visoke zdravstvene, sigurnosne i ekološke standarde, jam?i i unapre?enje protokola ?iš?enja. Gostima je osigurana i 24-satna podrška u slu?aju potrebe za zdravstvenom skrbi”, poru?uju iz Valamara.
Valamar je razradio i paket mjera putem kojeg organizira sve potrebne zdravstvene usluge gostima za vrijeme odmora, što uklju?uje i organizaciju antigen i PCR testiranja u sklopu smještajnog objekta, kao i pokrivanje troškova produljenog boravka osobama oboljelim od covida-19 i svima uklju?enima u njihovu rezervaciju.
Ne iznose?i to?no brojke, isti?u da i za ovu sezonu, kao i svaku, otvaraju “zna?ajan broj sezonskih radnih mjesta”, za koje nude minimalna neto primanja od 5.000 kn za odra?eni mjese?ni fond sati, smještaj, tople obroke i ostale pogodnosti.
Ina?e, ta je kompanija u rekordnoj 2019. u ljetnoj glavnoj sezoni dosegnula brojku od 7000 zaposlenih, dok ih je prema podacima iz poslovnog izvješ?a za 2020., u ljetu 2020. bilo oko 4000.
Valamar je još po?etkom travnja 2020. pokrenuo program “Pauza, Restart” s ciljem o?uvanja svih radnih mjesta, a koji je produžen do 31. ožujka 2022. uz podršku socijalnih partnera”. U okviru tog programa svim zaposlenicima Valamara koji su upu?eni na ?ekanje bez obveze rada, osigurana je isplata naknade pla?e u iznosu od 60 posto, ali ne manje od 4.250 kuna neto, uz podršku Vladine mjere za o?uvanje radnih mjesta u pogo?enim djelatnostima.
Novosti na Hvaru
Od novosti za ovu turisti?ku sezonu izdvajaju i pokretanje novog, tzv. lifestyle brenda Places slijedom trenda u svjetskom hotelijerstvu za ‘lifestyle’ hotele koji su usmjereni prema stvaranju jedinstvenog iskustva boravka s autenti?nom uslugom, ?ime se isti?e i ono najvrijednije u destinaciji i pridonosi i o?uvanju prirode i ekološkoj održivosti.
Takvi hoteli, kako kažu, privla?e moderne putnike, prvenstveno “milenijalce” i mlade profesionalce, a prvi hotel pod tim brendom je Hvar PlacesHotel u Starom Gradu na tom otoku (bivši hotel Lavanda iz sastava tvrtke Helios Faros, koju su u partnerstvu s mirovinskim fondom PBZ Croatia osiguranje preuzeli 2019.).
U preure?enje tog hotela ulažu oko 53 milijuna kuna, a prema sadašnjim planovima otvorit ?e ga sredinom svibnja.
Tu najviše o?ekuju goste s tržišta Velike Britanije, SAD-a, Njema?ke i Austrije, ali i Hrvatske, a slijedom i toga što se Hvar kao destinacija, kako komentira potpredsjednik Valamar Rivijere za prodaju i marketing Davor Brenko, “pozicionirala u tržišnim segmentima mla?ih, opuštenih i istovremeno iskustveno i ekološki osviještenih ljudi”.
“Od novog brenda imamo velika o?ekivanja u budu?nosti, a u idu?em razdoblju planiramo otvaranje još nekoliko takvih hotela”, najavio je Brenko.
HINA