Najjeftiniji elektri?ni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat, prenosi RevijaHAK.
Žiri jednog od izbora za auto godine, AutoBesta testirao je elektri?ne automobile u prakti?noj vožnji i njihov doseg. ?ini se da su rezultati razo?aravaju?i, ali i automobili na benzin ili dizel rijetko, ako i uop?e, dosežu navedeni raspon. Ipak, upe?atljivo je da je samo pet testiranih elektri?nih modela doseglo više od 90 posto službenog tvorni?kog ciklusa.
Dobra vijest je, s druge strane, da niti jedan model nije napravio manje od 75 posto svoje navedene udaljenosti. Prakti?ni test je tako?er pokazao da kada indikator baterije pokazuje da ne možete nastaviti vožnju, još uvijek se može prije?i znatna udaljenost. Od svih 15 testiranih automobila, izme?u 14 i 37,8 kilometara stvarnog dometa još je bilo mogu?e ostvariti.
Prakti?ni podaci potje?u od žirija kolega iz Autobesta koji se sastoji od 30 europskih novinara. Testirali su 15 elektri?nih automobila u blizini Barcelone s osnovnom prodajnom cijenom od maksimalno 32.000 eura na probnoj stazi.
Upravo najjeftiniji elektri?ni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat. Dacia je ostvarila 98,67 posto svog homologiranog dometa, odnosno 221,03 kilometra u odnosu na obe?ana 224 kilometra. Na dnu liste ostala je Honda-e sa 78,46 posto navedenog raspona i Citroën ë-C4 sa 74,59 posto.
Rezultati mjerenja dometa:
Citroën ë-C4: 262,54 km (74,5 posto tvorni?ki deklarariranog dometa)
Cupra Born: 339,11 km (79,9 posto)
Dacia Spring: 221,03 km (98,6 posto)
Fiat 500e: 265,46 km (82,9 posto)
Honda e: 174,18 km (78,4 posto)
Hyundai Kona: 446,64 km (92,2 posto)
Kia e-Niro: 433,35 km (95,2 posto)
Mazda MX-30: 183,32 km (91,6 posto)
Nissan Leaf: 311,06 km (80,7 posto)
Opel Corsa-e: 284,11 km (90,1 posto)
Opel Mokka-e: 260,37 km (80, 3 posto)
Peugeot e-2008: 255,62 km (79,3 posto)
Peugeot e-208: 269,67 km (79,3 posto)
Renault Zoe: 334,22 km (85,9 posto)
VW ID.3 : 338,53 km (80,4 posto)
Izvor: Davor Andri? / RevijaHAK