?ak 79 posto ispitanika ne želi platiti više od 450 eura za umrežene opcije u automobilima, a 84 posto Nijemaca ne želi platiti više od navedenog iznosa za infotainment sustav.
Svi proizvo?a?i automobila imaju mantru, a to je razvoj multimedijskih sustava u vozilima. Što više funkcionalnosti i novih opcija, to bolje, a mnogi eksperimentiraju i s umjetnom inteligencijom… A što ako voza?e te funkcionalnosti, jednostavno, ne zanimaju?
Konzultantska ku?a Deloitte provela je veliko istraživanje na 30.000 ispitanika u 20 država (SAD, Njema?ka, Indija, Japan, Kina…) i došla do zanimljivih zaklju?aka. ?ak 79 posto ispitanika ne želi platiti više od 450 eura za umrežene opcije u automobilima, a 84 posto Nijemaca ne želi platiti više od navedenog iznosa za infotainment sustav. Ljude to jednostavno ne zanima, koliko god im pokušavali nametati ‘povezivost’. Taj pojam ne zanima ?ak 64 posto Nijemaca, odnosno nije im važno ho?e li njihovo vozilo biti on-line, komunicirati s drugim automobilima, omogu?iti surfanje na internetu, skidanje aplikacija dvojbene u?inkovitosti i zanimljivosti…
Na kraju, 71 posto voza?a odgovorilo je da ne bi platilo više od 450 eura za najnovije sigurnosne sustave u automobilima. Ljudima u cijelom svijetu je o?igledno jedna stvar zajedni?ka – a to je pristojna cijena, odnosno ušteda pri kupnji automobila.
Izvor: HAK