Europska komisija objavila je kako su u posjedu informacija prema kojima su BMW, Daimler, Volkswagen, Audi i Porsche, odnosno njihove uprave održale ?itav niz sastanaka na kojima su dogovorili kako se ne?e me?usobno natjecati u smanjenju emisije ispušnih plinova.
Obzirom da je samo Volkswagen Grupa zbog afere Dieselgate ve? nabila trošak od ?ak 32 milijarde eura na kazne, nagodbe, opozive i otkupe vozila teško je i zamisliti o kakvim bi se ciframa radilo kad bi regulatori ustanovili da su svi gore navedeni proizvo?a?i uhva?eni ‘s prstima u pekmezu’.
Naime, istražitelji sumnjaju kako je dogovor o odustajanju od me?usobnog natjecanja u smanjenju emisije štetnih plinova direktno naštetio kupcima, jer se obustavom razvoja tehnologije kupcima onemogu?ilo da kupe ekološki prihvatljiviji, a samim time i porezno rastere?eniji, automobil.
Ukoliko se takav dogovor dokaže, bit ?e to još jedan dodatan udarac dizelašima, kojima se ionako bliži izumiranje. Hajka na njih ve? je odavno po?ela pa prodaja pada iz mjeseca u mjesec.