Temeljite promjene u upravlja?koj strukturi i cijeloj organizacijskog shemi Volkswagen Grupe i više su nego nužne, jer je uslijed svih repova afere Dieselgate samo ove godine vrijednost dionice cijele grupe potonula dodatnih 19 posto.
Frank Witter, glavni financijaš Volkswagen Grupe, izjavio je kako smatra da je jedini pravi put odmaknuti brendove za široke mase od onih koji nude vrhunac ponude. Dakle, u novoj grupaciji nalazili bi se samo elitni proizvo?a?i, odnosno Bentley, Bugatti, Lamborghini i Porsche, dok bi im se kasnije eventualno pridružio i Audi.
Luksuzna divizija u tom bi slu?aju ukupno vrijedila više od 120 milijardi eura. Obzirom da je na takvim modelima i najve?a zarada, ne ?udi podatak da, ako se u obzir uzme i Audi, svi proizvo?a?i koji bi trebali tvoriti novu grupaciju u ukupnom profitu cijele Volkswagen Grupe participiraju s više od 60 posto.
No, zasad takva odvajanja brendova nisu bila previše uspješna. Sli?an koncept uveo je Ford 1999. godine, kad je osnovao grupaciju PAG (Premier Automotive Group) u kojoj su se nalazili Aston Martin, Jaguar, Land Rover, Volvo, Lincoln i Mercury.
Eksperiment je doživio debakl pa je Ford rasprodao sve europske brendove, ugasio Mercury, a jedino je zadržao Lincoln.