Volkswagen ID – Zbogom Dieselgate, dobrodošla strujo

0
1788

Koliko je Volkswagen ID.3 važan za cijelu budu?nost proizvo?a?a iz Wolfsburga najbolje ilustrira ?injenica da je Golf osme generacije kasnio s predstavljanjem nekoliko mjeseci.

Naime, sve inženjerske snage bile su angažirane na dovršavanju pokreta?a elektri?ne revolucije. Premda je Golf ve? desetlje?ima klju?an model, uprava Volkswagena odlu?ila ga je ostaviti po strani i dovršiti tek nakon premijere ID.3. Time su kona?no jednom zauvijek zatvorena vrata skandalozne afere Dieselgate te je otvoren potpuno novi list. Jurgen Stackmann, ?lan Uprave VW-a na pretpremijeri modela ID.3 1ST na eventu DRIVE u Berlinu kazao je – ‘Danas je po?etak nove ere u Volkswagenu, kompaniji koja želi biti predvodnik ekologije i posve ?istih vozila. Cilj nam je Planet ostaviti netaknut djeci i unucima.’

Time su svijetu jasno dali do znanja da ulaganjem od devet milijardi eura u ?iste tehnologije žele postati predvodnikom ekološke revolucije u automobilskoj industriji. Obzirom na financijsku snagu Volkswagena sasvim je jasno kako ?e tvornica u Zwickau u vrlo kratkom vremenu postati najve?om proizvodnom linijom elektri?nih vozila na svijetu. Svi mediji koji su pratili rezervacije u prvom danu odmah su povukli paralelu s Teslom, koja strelovit rast može zahvaliti upravo proizvodnjom za poznatog kupca, premda su kasnije imali problema s rokovima isporuke.

Manje je poznato kako su se tom metodom davno naru?ivali i prodavali automobili iza Željezne zavjese, a tako i u nekadašnjoj Jugoslaviji. ?ak devet milijardi eura uloženo je u elektri?nu revoluciju Volkswagena koja bi trebala rezultirati s ?ak 20 novih modela na struju do 2025. godine.

GENI SPORTAŠA
Kad se zagrebe ispod lima jedino se može zaklju?iti kako ID.3 koristi uistinu napredna tehnološka rješenja. Uz baterijski paket kapaciteta 58 kWh, koji se na brzom punja?u snage 100 kW može napuniti od 5 do 80 % za svega 35 minuta, te elektromotor sa 150 kW snage uistinu ima u izobilju. Uostalom ID.3 raspolaže sa 204 KS, što je tek 10 posto manje od kapaciteta Golfa GTI. Stoga ne treba ?uditi da i uz masu od 1719 kilograma do 100 km/h stiže ve? za 7,3 sekundi, dok je najve?a brzina, zbog ograni?enja potrošnje baterije, ograni?ena na 160 km/h.

Bez tog ograni?enja s lako?om bi pojurio i više od 200 km/h. Uz prosje?nu potrošnju, prema WLTP-u, od 14,5 do 15,5 kWh/100 km, doseg u prospektu iznosi 420 kilometara, a u praksi ga se može lijepo i dinami?no voziti s autonomijom od oko 350 km. Dakle, rije? je o potpuno funkcionalnom automobilu, koji je spreman ispuniti sve obiteljske potrebe. Uz pomnije planiranje puta niti odlazak na more nije bauk, samo treba ukalkulirati stajanje od sat vremena.

KOMFOR D-SEGMENTA
Kad se elektri?no automobil konstruira od nule mogu?nosti su goleme. Modularna platforma MEB, razvijena isklju?ivo za modele obitelji ID, nudi komfor Passata u gabaritima Golfa. Time najviše profitiraju putnici straga. Uz dužinu od 426,1 cm me?uosovinski razmak rastegnut je na odli?nih 277 cm pa prostora u unutrašnjosti ima iznad svih o?ekivanja.

Dobar dojam upotpunjava i prtljažnik obujmom od 385 litara, koji se preklapanjem sjedala može pove?ati na 1267 l. Kokpit futuristi?kog dizajna donosi digitalnu plo?u s instrumentima i ekran infotainment sustava na vrhu središnje konzole promjera 10 in?a. Broj prekida?a sveden je na minimum, a svim sustavima upravlja se preko dodirnog ekrana ili prekida?a na volanu. Head-up prikaz svih parametara važnih za vožnju pove?ava sigurnost, a ukoliko ipak nešto krene po zlu, tu je sva sila sustava aktivne i pasivne sigurnosti. Brojnim funkcijama u automobilu može se upravljati i glasom, a središnji ekran u realnom vremenu prikazuje sve relevantne informacije o funkcioniranju elektri?nog pogonskog sklopa i stanju baterije.

CIJENA NAJVE?I PROBLEM
Prema svemu dosad vi?enom Volkswagen ID.3 ima pregršt aduta za tržišnu utakmicu. No, na tržištu slabije kupovne mo?i, poput našeg, cijena postaje problem. ?ak i u slu?aju da se uspije dobiti 70.000 kuna poticaja za kupnju elektri?nog automobila putem ekološkog fonda, cijena koju je potrebno platiti za najjeftiniju izvedbu u cjeniku iznosi gotovo 220.000 kuna.

To je ipak nedohvatljivo mnogima koje je ID.3 osvojio na prvi pogled. ID.3 ima sve potrebne adute za tržišni uspjeh sa stajališta tehnike i funkcionalnosti, ali s ekonomskog stajališta posao ne?e biti nimalo lagan uz paprene cijene, jer bazni model košta 289.743, a najopremljeniji nevjerojatnih 357.379 kuna

VOLKSWAGEN ID.4

Kompaktni elektri?ni SUV ID.4 u svoju je avanturu prvotno krenuo na tržištu SAD-a. Bazira se na istoj platformi MEB, a ispod lima se tako?er nalazi elektromotor snage 150 kW (204 KS). Jedina opipljiva razlika je u baterijskom paketu koji u njegovom slu?aju ima kapacitet 82 kWh. Ve? sredinom 2021. krenut ?e prodaja i na tržištima EU, a ponuda ?e biti oboga?ena izvedbom sa 222 kW (302 KS) te pogonom na sve kota?e.

Volkswagen ID Space Vizzion Concept

Koncept elektri?nog sportskog karavana najavljuje model koji bi na tržište trebao sti?i kroz dvije godine. Uz bateriju od 82 kWh te elektromotore snage 275 i 355 KS do stotke ?e sprintati za oko 5 sekundi, a doseg ?e mu biti najmanje 590 kilometara

Volkswagen ID Roomzz Concept

?istokrvni elektri?ni SUV bio je glavnom zvijezdom salona automobila u Šangaju 2019. godine. Naglasak stavlja na komfor i funkcionalnost. Ima pogon na sve kota?e, elektromotor razvija 225 kW (306 KS), do stotke ubrzava za 6,6 s, najve?a brzina je 180 km/h, a doseg s baterijom od 82 kWh iznosi 450 kilometara

Volkswagen ID Buggy Concept

Koktel dizajnerske filozofije 60-ih i suvremene tehnologije privukao je pažnju javnosti prilikom premijere na salonu automobila u Ženevi 2019. godine. Elektromotor raspolaže sa 150 kW (204 KS), a baterijski paket kapaciteta 62 kWh omogu?ava autonomiju od 450 km.

Volkswagen ID Vizzion Concept

Na premijeri 2018. godine u Ženevi najavili su predstavljanje proizvodne izvedbe krajem 2020. godine, ali zbog pandemije COVID-19 projekt je pao u drugi plan. No, do sredine 2021. godine sigurno ?e ugledati svjetla pozornice. Radi se o odgovoru na Tesla Model S. Golema limuzina kupce ?e mamiti spregom komfora i luksuza. Prednje kota?e pogoni elektromotor sa 75 kW, a stražnje sa 150 kW.

Volkswagen ID R Pikes Peak

Koliko je Nijemcima važna elektri?na revolucija najbolje dokazuje trka?i bolid na struju, stvoren samo kako bi nastupio na legendarnoj utrci Pikes Peak. Romain Dumas bio je toliko nadmo?an na utrci da nije samo srušio rekord u klasi elektri?nih vozila nego je apsolutni rekord, koji je postavio Sebastien Loeb 2013. godine, potukao za nevjerojatnih 16 sekundi.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com