Njema?ki proizvo?a? automobila Volkswagen preispituje budu?nost Lamborghinija, Bugattija i Ducatija kako bi svoje poslovanje postavio na ekonomi?nije osnove pri prijelazu na masovnu proizvodnju elektri?nih automobila, rekli su izvršni direktori.
Uprava i direktori Volkswagena razmotrit ?e strategiju na sastanku u studenom te rade na novom „popisu obveza“ koje ?e kompaniji pomo?i da više nego udvostru?i svoju vrijednost, na 200 milijardi eura, rekao je jedan izvršni direktor.
Rezultat svega moglo bi biti tehnološko partnerstvo za sportske automobile s visokim performansama i za brendove supermotora, restrukturiranje ili nešto drugo, uklju?uju?i uvrštenje u burzovnu kotaciju i prodaju, rekla su dvojica direktora koji su željeli ostati anonimni.
Sredinom rujna specijalizirani britanski ?asopis Car Magazine izvijestio je da ?e Bugatti preuzeti Rimac Automobili, a Volkswagen ?e navodno zauzvrat dobiti ve?i udio u hrvatskoj kompaniji.
Volkswagen više ne želi trošiti novac i radnu snagu na Bugatti, koje namjerava preusmjeriti u opsežan program ulaganja u elektrifikaciju, digitalizaciju i autonomnu vožnju, napisao je tada Car Magazine, dodaju?i da su VW-ovi izvršni direktori odobrili prodaju po?etkom rujna. U Rimac Automobilima kazali su tada da ne mogu komentirati spekulacije, a izvješ?e nisu željeli komentirati ni u Bugattiju ni u Volkswagenu.
Izvršni direktori VW-a, u ?ijem su vlasništvu i brendovi Audi, Škoda, Porsche i Seat, kazali su da u kompaniji razmatraju imaju li resursa za razvoj elektri?nih platformi za manje brendove, budu?i da trenutno ulažu milijarde u izmjene standardnih modela.
Izvršni direktor Herbert Diess pokušava prona?i na?in da oslobodi novac za financiranje prijelaza na elektri?ne modele nakon što su mu mo?ni sindikalni vo?e blokirali pokušaj smanjenja troškova u mati?noj Njema?koj.
U razgovoru za Reuters Diess nije želio pojedina?no komentirati brendove visokih performansi, ali je priznao da se Volkswagen mora iz temelja promijeniti kako bi se pripremio za eru elektri?nih i autonomnih automobila.
„Stalno analiziramo portfelj naših brendova, posebno u fazi temeljitih promjena u našem sektoru. S obzirom na poreme?aje na tržištu, moramo se usredoto?iti i zapitati što transformacija zna?i za pojedine dijelove skupine“, rekao je Diess.
„Brendove treba mjeriti novim zahtjevima. Elektrifikacijom, dosegom, digitalizacijom i kapacitetima za umrežavanje. Otvorio se novi manevarski prostor i svaki brend mora prona?i svoje novo mjesto“, rekao je.
Prošle je godine Volkswagen prodao 4.554 Lamborghinija, ?ija se cijena kre?e od 200 tisu?a do više milijuna dolara za posebne modele. Prodali su tako?er 82 Bugattija, koji stoje milijune dolara te nešto više od 53 tisu?e motocikala Ducati.
HINA