Mnogi ljudi i dalje uživaju u tradicionalnom mijenjanju brzina – objasnio je Matthias Rabe, šef Tehnološkog razvoja u Volkswagenu.
Automatski mjenja?i postali su nove zvijezde, ugra?uju ih u sve automobile, a jedno od velikih pitanja je ho?e li trajno istisnuti ru?ne mjenja?e. Današnji automatici brzi su, ne pove?avaju potrošnju goriva, a i voza?i sve više gube naviku klasi?nog mijenjanja brzina.
– Mnogi ljudi i dalje uživaju u tradicionalnom mijenjanju brzina – objasnio je Matthias Rabe, šef Tehnološkog razvoja u Volkswagenu u intervjuu britanskom Autocaru i dodao:
– Zbog takvih voza?a ?emo ?uvati ru?ne mjenja?e sve dok bude interesa.
Novi Golf GTi dolazi s dvije opcije, ru?nim i automatskim DSG-om sa šest brzina. GTD i GTE imaju samo DSG mjenja?e sa šest i sedam brzina. No, u ostalim modelima, koji nisu sportski, ve?i je broj verzija s ru?nim mjenja?ima i tako ?e ostati – do daljnjega.
Izvor: HAK