O sudbini automobilisti?ke legende pri?a se ve? duže vrijeme, a generalni direktor marke sada je manje-više otkrio njegovu sudbinu.
Golf i GTI jednostavno su previše važni za brand u cjelini da bi se mogli ukinuti tek tako.
Volkswagen Golf smatra se jednim od najvažnijih automobila u posljednjih pedeset godina. O tome svjedo?i i ?injenica da cijeli jedan segment nekada najpopularnijih vozila u Europi, odnosno kompaktnih hatchbackova, nosi njegovo ime “Golf klasa”.
I segmenti B i C u posljednje su vrijeme pod velikim pritiskom segmenta crossovera, a zbog zahtjeva za elektrifikacijom mnogi automobili možda još dugo ne?e biti na tržištu. Barem se tako šuškalo donedavno, posebice od kolovoza, kada se u Volkswagenu sve glasnije po?elo govoriti o ukidanju nekih modela.
No, na popisu za oduzimanje o?ito ne?e biti Golfa, što je nedavno otkrio predsjednik Uprave Volkswagena Thomas Schäfer u razgovoru za britanski Autocar na Los Angeles Auto Showu. Kad je Schäfer rekao, nazivi Golf i GTI jednostavno su previše važni za brand u cjelini da bi se mogli ukinuti tek tako. Dodao je da ID.3 zapravo nikada nije bio zamišljen kao zamjena za Golf, ve? kao zamjena za njegovog ve?eg brata, Golf Plus ili Golf Sportsvan. I, kako se sve ?ini, tako ?e i ostati.
Golf ?e, pak, po svemu sude?i doživjeti još jednu devetu generaciju. Ovo bi se moglo o?ekivati na cestama 2024. ili (još vjerojatnije) 2025. godine, a po veli?ini ?e se smjestiti izme?u modela ID.2 i sljede?e generacije ID.3. No, ono što je zanimljivije jest ?injenica da ?e nova generacija Golfa nositi ime ID.Golf, što nedvojbeno govori da ?e o?ito dobiti elektrifikaciju.
Izvor: startnews.hr