Voltswagen umjesto Volkswagena? Ne me …

0
342

Igranje s promjenom imena jednog od najve?ih svjetskih brendova Volkswagena, pretvorilo se u svjetsku tektonsku polemiku. Sre?om nije trebalo predugo i VW je izašao s pravom istinom. Sve u kolumni MATJAŽA KOROŠAKA.

VW se malo zaigrao, baš kao što se po?etkom devedesetih zaigrao i Franjo Tu?man kad je nakratko Dinamo preimenovao u HAŠK Gra?anski. (26. lipanj 1991. – 24. velja?e 1993. Baš kao što se i osniva? hrvatske države zapetljao s imenom tako su, naravno u nešto druk?ijem obliku” i Volkswagenovci morali vaditi kestene iz vatre. Njihovo je objašnjenje da se radilo o promocijskoj kampanji za novi VW model u USA-a, a ni “prvi april” ih nije mogao pokriti. Voltswagen bio je doista (loša) šala i dio gerilske marketinške kampanje za novi model koji je VW-u vrlo važan. Vijest je vjerojatno pobjegla u javnosti nekoliko dana prerano i prije dana budala, 1. aprila. Kako bi smirili duhove, odlu?ili su u Wolfsburgu o svemu obavijestiti javnost i prije prvog travnja. Priznajem, ono što sam prije nekoliko dana pro?itao prvo u internetskim medijima, a zatim u nekim etabliranim i priznatim medijima s tradicionalno dobrim izvorima, u po?etku se ?inilo kao loša i pomalo preuranjena prvoaprilska šala. No, što se stvar više odugovla?ila, to je više detalja dolazilo do izražaja i sve je više postajalo jasno da je stvar ipak (barem približno) ozbiljna.

Krajem ožujka procurila je vijest da bi VW trebao prodavati svoje elektri?ne automobile barem u SAD-u od svibnja pod markom – Voltswagen. Ovo je stvarno zvu?alo kao loša šala i jadni Volt se vjerojatno okre?e u grobu, a ljubitelji brenda su, blago re?eno, zakolutali o?ima.

U svjetlu sve ove zbrke oko imena, vjerojatno je istina da Volkswagen ulaže sve napore da odvrati pažnju javnosti od poznate afere “Dieselgate” i da iz svojih novih modela potpuno i trajno izbriše sve ono što bi barem u daljini moglo nalikovati ponižavaju?oj aferi “lažni softver” u dizelskim motorima iz 2015. (koji ih je ve? koštao više od 30 milijardi eura), skrenuvši pozornost što je prije mogu?e na e-mobilnost, gdje VW želi biti prvi, ili barem prvi me?u jednakima. Ambiciozna im je želja prodati milijun e-automobila do 2025. godine.

I samo nekoliko dana nakon senzacionalne vijesti, koja je vjerojatno doista izmakla javnosti, jer je prvotno bila planirana kao prvoaprilska šala s jasnim fokusom na novi model ID.4, koji tek po?inje u SAD-u, opet postaje sve jasnija . Ime Voltswagen bilo je doista (loša) šala i dio gerilske marketinške kampanje za novi model koji je VW-u vrlo važan. Vijest je vjerojatno pobjegla iz javnosti nekoliko dana prerano, no prije dana budala, kako bi što više smirili duhove, odlu?ili su o svemu obavijestiti javnost prije prvog travnja.

Samo ?e vrijeme pokazati je li pametno stvoriti profit (dobro, barem planirati) ismijavanjem ne?ega toliko vrijednog kao što je naziv marke (pogotovo ako cijela stvar niti ne spada u kontekst prvoaprilskog dana). Istini za volju, neki su komunikatori i PR stru?njaci stali u obranu VW-a, rekavši da sada zapravo govore samo o elektrificiranom Volkswagenu, ali istodobno treba dodati da je svaka reklama dobra reklama. pri?a vjerojatno ovim ne?e završiti i ne bi se iznenadio da se još jedna (vode?a) glava zakotrlja u ogranku ameri?kog Volkswagena zbog ove inovativne ideje.

Tekst: Matjaž Korošak

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com