Najmanji SUV u ponudi švedskog proizvo?a?a, Volvo XC40, dobit ?e 1.5-litrene 3-cilindraše što je prvi put u 91-godišnjoj povijesti brenda da ?e se pod haubom na?i motor s manje od ?etiri cilindra.
No, da su kineski vlasnici ozbiljno shvatili downsizing dokazuje i ?injenica da su se bez pardona odrekli svih motora s više od ?etiri cilindra. Naime, Volvo je bio poznat po rednim 5-cilindrašima, a i V8 razvijen u suradnji s Yamahom imao je svoje poklonike, ali novi vlasnici su im brzo presudili. Kad su na tržište stigli novi Volvo S90 i XC90 mnogi su se iznenadili kad su shvatili sa su svi motori 2-litreni 4-cilindraši, ali takav se potez pokazao dobrim.
Istim smjerom sad kre?e i Volvo XC40. Obzirom da je dvije klase manji od XC90, a samim time i lakši, uprava je procijenila kako mu je dovoljan 1.5-litreni 3-cilindraš. No, u po?etnu ?e se koristiti isklju?ivo u hibridnom pogonskom sklopu pa ?e performanse popraviti elektromotor.
Do najkasnije 2020. godine u prodaju bi trebao sti?i benzinski Volvo XC40 koji ?e iz obujma od 1.5 litara, uz tri cilindra, izvla?iti solidnih 150 KS.