VOZILI SMO: Citroën C4

0
5769

Francuski adut C-segmenta donosi nenadmašan koktel atraktivnosti, udobnosti i prostranosti te pregršt aduta koji jam?e tržišni uspjeh.

Još od 2004. godine kad je prvi C4 stigao na tržište jasno je bilo da Francuzi nude najviše stila i originalnosti u klasi. Druga generacija iz 2010. bila je ponešto smirenijeg dizajna, ali je donijela golem iskorak u kvaliteti izvedbe. Tre?a koja je upravo stigla u prodaju u Hrvatskoj uspjela je jednim potezom nadmašiti sve prethodnike, ali i sve konkurente C-segmenta. Niti jedan drugi proizvo?a? nije uspio spojiti toliko razli?itih stilova u jedan.

Sprijeda djeluje kao SUV, bo?no kao hatchback, straga kao coupe. Hi-Tech crossover u punom smislu te rije?i. Toliko originalosti, toliko detalja, toliko raznih dizajnerskih linija… Isti?e se u gomili i višestruko skupljih automobila, privla?i poglede na svakom uglu, a bez obzira na svu silu atraktivnosti koju nudi, funkcionalnost nije pala u drugi plan. ?ak štoviše! Premda je me?uosovinskim razmakom od 267 centimetara u prosjeku klase, francuski inženjeri uspjeli su kabinu u?initi toliko prostranom da se u unutrašnjosti stje?e dojam vožnje u barem za pola klase ve?em automobilu. Putnici straga niti u jednom modelu C-segmenta ne?e sjediti komfornije, a sprijeda ?e se s lako?om smjestiti i dvometraši. Bez obzira na coupeovsku liniju krova, zahvaljuju?i pametnoj konstrukciji i dobrom smještaju stražnje klupe, putnicima straga ne?e manjkati mjesta za glavu. A uz sve ve? navedeno novi Citroën C4 nudi i obujam prtljažnika od 380 litara.

Bazira se na PSA EMP1 platformi, koju koriste Peugeot 2008 i DS3 Crossback. Slavna udobnost po kojoj su Francuzi nadaleko poznati dodatno je naglašena u novom C4. No, za razliku od prethodnika koji su znali zbog udobnosti žrtvovati stabilnost, kod ovog modela to nije slu?aj. Iznena?uju?e precizan volan te uzorno podešen ovjes zaslužni su za izvrsnu stabilnost, a mesnate gume 195/60 na 18-colnim naplacima s lako?om gaze sve neravnine na cesti. ?ak ni kratke popre?ne, koje su ina?e najve?i izazov, ne narušavaju udobnost.

Unutrašnjost je spoj minimalizma, visoke tehnologije i šik dizajna. Ve? se na prvi pogled vidi osjetan napredak u kvaliteti materijala i završne obrade, a ljubitelji hi-tech gadgeta bit ?e oduševljeni virtualnim kokpitom, 10-in?nim ekranom infotainment sustava i head-up displejom. Nosa? za tablet smješten ispred suvoza?a dodatak je koji ga isti?e u odnosu na konkurente.

Tijekom probne vožnje isprobali smo izvedbu PureTech 130 Shine u izvrsnoj nijansi sme?e boje, s automatskim 8-stupanjskim mjenja?em. Tijekom vožnje po okolici Zagreba prosje?na potrošnja iznosila je 7,1 litru. Motor spremno reagira na gas, a mjenja? izmjene stupnjeva prijenosa obavlja brzo i glatko.

Posebnu pažnju zasigurno ?e privu?i i potpuno elektri?na izvedba s elektromotorom snage 100 kW (136 KS) i baterijskim paketom kapaciteta 50 kWh, koji jam?i autonomiju od 350 kilometara. Po?etna benzinska izvedba starta s cijenom od 134.900 kuna, dizelska izvedba starta s cijenom od 150.500 kuna, a elektri?na je dostupna od 279.900 kuna.

I na kraju, ono što svakako valja istaknuti… Novi Citroën C4 u ponudi je na hrvatskom tržištu s ?etiri razine opremljenosti (Live, Feel, Feel Pack i Shine), tri benzinska motora (PureTech 100 S&S BVM6, 130 S&S BVM6 i EAT8 te 155 S&S EAT8) te 2 dizelska motora (BlueHDi 110 BVM6 i BlueHDi 130 EAT8). Novi ë-C4, 100 % elektri?ni u ponudi je s tri razine oprljenosti (Feel, Feel Pack i Shine) sa 100 % elektri?nim motorom. U ponudi je s 5 godina jamstva, a posebna ponuda prilikom lansiranja je 5 godina servisiranja i besplatna registracija. Prilikom kupnje uz Citroën Financiranje, novi Citroën C4 & ë-C4 u ponudi su s 0 % kamata uz financijski leasing, te s 3 % fiksne kamate uz kredit.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com