VOZILI SMO: Land Rover Discovery Sport

0
2530

Premda izvana djeluje elegantno poput pravog premium SUV-a, Land Rover Discovery Sport ispod lima nije odbacio tradiciju pa klasi?ni terenski geni ?esto isplivaju na površinu.

Discovery Sport je redizajniran, ali Englezi kažu da postoji toliko novih dijelova da bi ga se moglo smatrati i potpuno novim modelom. Logi?no je da su si dali puno truda, jer je Discovery Sport, koji se u ponudi smjestio izme?u Range Rovera i Defendera, posljednje je tri godine najprodavaniji Land Rover, a od 2014. za njega se odlu?ilo više od pola milijuna kupaca. Nasljednik popularnog Freelandera ve?i je, prestižniji i snažniji, ali dovoljno dostupan da bude najzanimljiviji unutar marke. Kako bi i dalje bio takav, temeljito je obnovljen.

NOVA NAPREDNA PLATFORMA
Glavna novost je definitivno platforma. PTA (Premium Transverse Architecture) nudi bolji stabilnost na cesti, snalažljivost u terenskim uvjetima, a spremna je i za elektri?nu evoluciju. Discovery Sport ve? je dostupan kao blagi hibrid, a po?etkom slijede?e godine ?e biti predstavljena i plug-in hibridna ina?ica. Zahtjevi za smanjenjem emisije štetnih plinova su sve ve?i pa proizvo?a?i s u?inkovitim hibridnim sustavima kupcima mogu ponuditi znatno snažniju motorizaciju.

Promjene u usporedbi s prethodnikom su sitne, ali bitne pa je dobio dovoljno botoksa za nastavak tržišne utakmice

TERENSKI GENI
Sre?om, Discovery Sport nije izgubio terenske karakteristike, zbog ekoloških zahtjeva. Još uvijek u blatu i kaljuži dokazuje da je gotovo sve naslijedio od svog brata – osnovnog modela Discovery, koji je duže od 30 godina bio fascinantan za ?ak i tijekom najve?ih izazova. Zahvaljuju?i konstrukciji koja je 13 posto otpornija na uvijanje u usporedbi s prethodnikom, naprednom pogonu na sve kota?e, koji se izvrsno prilago?ava zahtjevima terena, te brojnim zaštitama podnice, Discovery Sport se ne boji ni najzahtjevnijih zadataka. Primjerice, s lako?om ?e svladati vodu dubine do 60 centimetara. Tijekom terenskih uvjeta vožnje od velike je pomo?i kamera koja pokriva 360 stupnjeva prostora oko vozila, a posebna zna?ajka je prikaz terena neposredno ispred vozila. Voza? pogledom na ekran infotainment sustava u svakom trenutku to?no vidi što se nalazi ispred kota?a. Pohvaliti treba i kameru koja nadzire okoliš iza vozila te nudi 50 posto ve?e vidno polje od pogleda u retrovizore.

INTERIJER KAO POSLOVNI URED
Ako bi netko i mogao ustvrditi da su izmjene izvana teško vidljive, to se svakako ne može re?i za unutrašnjost. Ve? je na prvi pogled jasno da je potpuno nova. Dominiraju ?iste i ravne linije, koje uz vrhunski izbor materijala, te uzornu završnu obradu i ergonomiju, ostavljaju dojam izvrsno opremljenog poslovnog ureda. Jedna od glavnih inovacija je povratak poluge mjenja?a, nakon eksperimenta s okretnim gumbima. Sve izvedbe sad standardno dolaze s velikim gumbima za podešavanje temperature i sustava Terrain Response 2. Jedina zamjerka može i?i previše okomito postavljenom ekranu infotainment sustava, što ?e nekim voza?ima smetati prilikom korištenja navigacije.

Po?etkom slijede?e godine na tržište ?e sti?i plug-in hibridna izvedba koja ?e nuditi odli?an spoj performansi i potrošnje

OD 150 DO 250 KS
U paleti motora nalaze se tri dizelaša i dva benzinca, svi su 2-litreni. Po?etna stepenica je dizelaš sa 150 KS i on je jedini koji se nudi i u kombinaciji s prednjim pogonom te 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em, dok su svi ostali s pogonom na sve kota?e i 9-stupanjskim automatskim mjenja?em. Snažniji dizelaši razvijaju 180 i 240 KS, a benzinci 200 i 250 KS. Blaga hibridizacija sa 48-voltnom instalacijom ide u prilog ekološkoj osviještenosti. Kad se tome pridodaju i svi ve? spomenuti aduti, jasno je kako novi Land Rover Discovery Sport ima sve potrebno za tržišni uspjeh, jer ionako cilja klijentelu kojoj kona?na cijena nije odlu?uju?i faktor.

SNAGA: 150 KS

UBRZANJE: 11,1 s

NAJVE?A BRZINA: 194 km/h

POTROŠNJA: 5,9 l

CIJENA: 439.000 kn

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com