VOZILI SMO: Porsche Cayenne S Coupe

0
1905

Najljepši kupeovski crossover na svijetu u svakom se pogledu vozi kao pravi sportaš pa Porsche Cayenne S Coupe kupcima nudi najbolje od oba svijeta.

Tko bi rekao da je ve? prošlo godinu dana od trenutka kad je predstavljen Cayenne Coupe, kojeg su mediji diljem svijeta odmah proglasili najljepšim kupeovskim crossoverom na svijetu. I mi se moram složiti s tom konstatacijom. Predivan je na slikama, ali uživo je još 50 posto impresivniji. Upe?atljiv dojam iz svakog kuta gledanja naglašen je atraktivnom kombinacijom naran?aste boje karoserije t crnih naplataka.

Tijekom testnih vožnji uvjerili smo se koliko pažnje privla?i. Gotovo da nije bilo situacije u kojoj nismo osjetili znatiželjne poglede prolaznika. Daleko od toga da BMW X6 i Mercedes-Benz GLE Coupe nisu dojmljivi, ali Cayenne Coupe je ipak stepenica više.

Zra?ni ovjes, 20-colni naplaci, aktivan stražnji spojler i pogon na sve kota?e nude iznimnu stabilnost u svim uvjetima

Fanovi su ve? odavno bili prisiljeni prije?i preko promjene filozofije. Porsche i svi njegovi modeli ostali su sportski naglašeni, ali u proteklom desetlje?u zagrabili su u podru?ja u kojima je to nekad bilo nezamislivo. Ušli su u SUV segment, stvorili limuzinu vizualno inspiriranu modelom 911, pod haubu po?eli ugra?ivati dizelaše, okrenuli se struji, hibridima…

No, kako god bilo mora se priznati da je danas Porsche Panamera po stilu i rejtingu klasa iznad konkurenata iz Audija, BMW-a i Mercedes-Benza. Nešto poput zavodljivog i ekskluzivnog Talijana koji se zove Maserati Quattroporte. Stoga se više netko ne treba ?uditi da su se Nijemci odlu?ili prilagoditi tržištu, te plove?i u skladu sa željama imu?nih kupaca graditi financijski prosperitetnu kompaniju. Kad su kupcu dubokog džepa odlu?ili da im je primamljiv spoj luksuznog, sportskog SUV-a i coupeovski dizajnirane karoserije, najbolji kreativci u Porscheu zasukali su rukave i stvorili Cayenne Coupe.

Bez obzira na padaju?i liniju krova putnici straga imaju ?ak i više mjesta za glavu, a prtljažnik nudi solidnih 625 litara

Ono što mu se ve? na prvi pogled mora priznati jest da vizualno djeluje znatno skladnije od originala. Naime, niti u prvoj, niti u kasnijim generacijama Cayenne nije dizajnom stražnjeg kraja uspijevao pratiti atraktivnost prednjeg, a isto se donekle odnosilo i na bo?nu siluetu. Zapravo, ne?emo puno pogriješiti ako zaklju?imo da Cayenne Coupe izgleda upravo onako kako bi i standardni model trebao izgledati.

Jednako kako je zahtjevno kreirati atraktivan karavan, tako nije jednostavno naglasiti sportsku notu na SUV-u. Ali, Cayenne Coupe uspio je upravo to. Sad iz svih kuteva izgleda skladno, atraktivno, agresivno, ali istodobno i dovoljno profinjeno da vlasniku ne mora biti neugodno parkirati ga pred bilo kakvom institucijom, a da ne izaziva negativne konotacije polu-divljaka kao što se to doga?a za volanom, primjerice, Lamborghini Urusa.

Snažan biturbo benzinac i 8-stupanjski automatski mjenja? skladno se nadopunjuju pa mogu tvoriti i vrlo kultiviranu, ali i prili?no divlju kombinaciju

No, osim prvoklasnog koktela sporta i elegancije, Cayenne ve? tradicionalno nudi impresivne sportske performanse. Izvedba S Coupe za pogon koristi 2.9-litrenog biturbo benzonca V6, koji razvija 440 KS u rasponu od 5700-6600/min te najve?a okretni moment od 550 Nm raspoloživ u rasponu od 1800-5500/min. To je sasvim dovoljno da SUV mase 2050 kilograma do stotke stigne ve? za 4,9 sekundi, dok najve?a brzina iznosi 263 km/h. Dakle, bez obzira na goleme gabarite ovako pogonjen Cayenne Coupe nudi vozna svojstva rasnog sportaša. OK, to se odnosu prvenstveno na pravocrtno ubrzanje, ali mora se priznati da je bez obzira na visoko težište sposoban ponuditi i solidnu dozu adrenalina tijekom jurnjave zavojima.

U usporedbi sa standardnom izvedbom Coupe je 18 milimetara širi, toliko je rastegnut i trag kota?a, a stabilnosti osjetno doprinosi zra?ni ovjes s aktivnim upravljanjem koji dolazi serijski u svim varijantama. Dakle, Coupe je u startu osjetno agilniji, podatniji i sportski nastrojeniji od klasi?nog Cayennea. Volan oduševljava preciznoš?u obzirom na gabarite i masu, a osim snažnog motora koji u svakom trenutku može osigurati dodatan potisak u le?a pohvaliti moramo i 8-stupanjski automatski mjenja? Tiptronic S.

Premda je rije? o golemom SUV-u mase ve?e od dvije tone voznim svojstvima može stati uz bok rasnim sportskim modelima

On je uvijek u pravom stupnju prijenosa, a ovisno o programu rada može pokazivati iznimno kultiviran, ali i pomalo divlji karakter. Premda su naplaci 20-colni Cayenne S Coupe nema problema s udobnoš?u. Neravnine savladava suvereno, pa ?ak i iznena?uju?e udobno, a istodobno u kombinaciji sa stražnjim spojlerom, koji se izvla?i pri brzinama ve?im od 90 km/h, ta kombinacija naplataka i guma jam?i stabilnost u svim uvjetima vožnje. Uz toliko napredan ovjes i pogon na sve kota?e gotovo da ne postoji situacija u kojoj nema adekvatan odgovor.

Unutrašnjost ve? na prvi pogled daje do znanja da je rije? o vozilu koje je premium na kvadrat. Svaki Cayenne Coupe standardno dolazi s, ina?e doplatnim, paketom opreme Sport Chrono. Unutrašnjost obiluje najfinijim materijalima, koji u kombinaciji s iznimnom preciznoš?u i kvalitetom izrade odaju dojam skupo?e svakim elementom. Premda Porsche ide u korak s vremenom, što dokazuje ekran na središnjoj konzoli dimenzija omanjeg televizora pojedini tradicionalni detalji poput štoperice na vrhu ipak nisu ostali zaboravljeni.

Unutrašnjost nudi izvrstan koktel tradicije i hi-techa, uz školski primjer kvalitete materijala, te preciznosti izrade i završne obrade

Padaju?a linija krova ne zna?i da je Coupe ujedno i manje prostran od klasi?nog modela. ?ak štoviše, linija krova niža je za 20 milimetara, ali je pozicija sjedenja na stražnjoj klupi snižena za 30 mm, pa je prostora za glavu ?ak nešto i više. Izdašan je i prtljažnik, koji u osnovnoj konfiguraciji nudi i više nego solidnih 625 litara. Panoramski krov dio je serijske opreme, a straga se nalaze dvije odvojene fotelje, no, svaki kupac bez ikakve doplate može naru?iti izvedbu s klasi?nom stražnjom klupom.

Pogled na cijenu od gotovo milijun kuna u startu ?e obeshrabriti mnoge. Floskula bi bila re?i da je ovo automobil za odlikaše, jer si ga u Hrvatskoj uistinu rijetko tko može priuštiti. No, oni koji u tome uspiju ne?e niti sekunde zažaliti, jer uistinu je rije? o najboljem SUV-u koji se trenutno nudi na svjetskom automobilskom tržištu.

SNAGA: 440 KS

UBRZANJE: 4,9 s

NAJVE?A BRZINA: 263 km/h

POTROŠNJA: 9,4 l

CIJENA: 990.000 kn

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com