“Akceleracija” na najja?e! Volkswagen nedavno unajmio velike koli?ine rijetkih i plemenitih metala kako bi osigurao da im u narednim godinama ne ponestane sirovina, danas su najavili da ?e u sljede?ih nekoliko godina u Europi izgraditi ?ak šest novih proizvodnih pogona. za elektri?ne automobile.
Izme?u 2023. i 2030. godine na Starom kontinentu o?ekuje se izgradnju ?ak šest novih tvornica za proizvodnju elektri?nih baterija. Gdje ?e to?no stajati, još nije poznato; potvr?uju se (prve) tvornice u Švedskoj i Njema?koj, a spominju se i Španjolska, Francuska, Portugal, Poljska, Slova?ka i ?eška. Hrvatska se ne spominje…
Volkswagen su mnogi kritizirali zbog toga što je zaspao na polju e-mobilnosti u posljednjem desetlje?u, a posebno nakon izbijanja afere dieselgate. Ipak, Wolfsburg je posljednjih godina postigao velik napredak na ovom podru?ju. Na razini Grupe ve? nude nekoliko isklju?ivo elektri?nih automobila u raznim segmentima, a kupci tako?er pokazuju svoju naklonost. I na kraju, ali ne najmanje važno, ID.3 sve više slijedi stope Golfa, koji je odavno postao jedan od najprodavanijih automobila svih vremena. No, puno više ?e biti potrebno za uspjeh na tržištu elektri?nih automobila i, na kraju, ali ne manje važno, za borbu protiv marke Tesla.
Nakon što je Volkswagen nedavno predstavio strateški plan Accelerate, u kojem su predstavili budu?nost marke i njezine nove i postoje?e modele – i istodobno natuknuli smjer u kojem ?e se razvijati podru?je e-mobilnosti, danas su otkrili i pozadini. na ovom podru?ju. To?nije, bilo je rije?i o proizvodnji elektri?nih baterija, kojima ?e se ubudu?e pridavati puno više pozornosti, a time i otvaranju mnogih novih radnih mjesta u Europi.
Nakon što je Volkswagen nedavno unajmio velike koli?ine rijetkih i plemenitih metala kako bi osigurao da im u narednim godinama ne ponestane sirovina, danas su najavili da ?e u sljede?ih nekoliko godina u Europi izgraditi ?ak šest novih proizvodnih pogona. za elektri?ne automobile. Izme?u 2023. i 2030. godine na Starom kontinentu o?ekuje se izgradnju ?ak šest novih tvornica za proizvodnju elektri?nih baterija. Gdje ?e to?no stajati, još nije poznato; potvr?uju se (prve) tvornice u Švedskoj i Njema?koj, a spominju se i Španjolska, Francuska, Portugal, Poljska, Slova?ka i ?eška.
Sljede?a nadolaze?a novost, naime objedinjavanje sklopova, tako?er je povezana sa sklopovima baterija. Nakon 2023. godine o?ekuje se po?etak proizvodnje pojedina?nih baterija, a do 2030. godine 80 posto svih elektri?nih automobila marke imat ?e isti set, što ?e uvelike smanjiti troškove proizvodnje elektri?nih baterija, a posljedi?no možemo o?ekivati i niže cijene elektri?nih automobila.
Tre?e podru?je u kojem se najavljuju promjene kod Volkswagena odnosi se na podru?je infrastrukture za punjenje. Volkswagen je na tom polju vrlo aktivan kao jedan od glavnih partnera u projektu Ionity, ali najavljuju još ve?i iskorak. S razli?itim partnerima o?ekuje se da ?e do 2025. u Europi biti postavljeno oko 18 000 novih javnih punionica, što je pet puta više nego sada, što bi tada bilo dovoljno za tre?inu europskih potreba za benzinskim postajama.