U slu?aju za?epljenog filtera motor ?e dobivati manje koli?ine goriva od predvi?enih, pa je mogu?e da nastanu problemi prilikom pokretanja motora, prenosi RevijaHAK.
Filter goriva ima jednostavan i važan zadatak – sprije?iti put ne?isto?a do motora vozila. U rezervoaru i gorivu ima sitnih ne?isto?a (prašine, ?estica korozije…), a zadatak filtera je skupiti ih prije nego što krenu dalje i sprije?iti štetu na motoru.
Filteri su ?esto smješteni u rezervoaru goriva ili uz njega (uglavnom novija vozila), a ponekad se nalaze i dalje od rezervoara, negdje na cjevovodu koji vodi do motora.
Koji su simptomi one?iš?enog i nefunkcionalnog filtera goriva? U slu?aju za?epljenog filtera motor ?e dobivati manje koli?ine goriva od predvi?enih, pa je mogu?e da nastanu problemi prilikom pokretanja motora. kad je motor u praznom hodu mogli biste osjetiti probleme u radu (po zvuku i vibracijama motora). Jedan od simptoma je i rast temperature motora, a pri ubrzanjima možete osjetiti i njegov nejednak rad, odnosno izostanak linearnosti ubrzanja. Zbog za?epljenja filtera vjerojatno ?e se upaliti i žuta lampica motora na instrumentnoj plo?i. Za kraj, suprotno logici – pretpostavljali biste da ?e sa za?epljenjem filtera motor trošiti manje goriva – raste potrošnja jer ?e motor zahtijevati više goriva, odnosno pompa goriva ?e raditi pove?anim kapacitetom.
Vrijeme promjene filtera goriva se razlikuje od proizvo?a?a do proizvo?a?a, ali intervali su uglavnom od 40.000 do 60.000 kilometara. Vodite brigu o tome jer se radi o iznimno važnom dijelu sustava.
Izvor: RevijaHAK