Fiat Uno proizvodio se u dvije serije: 1983. – 1989. i 1989. – 1995. u Europi, ali i uz daljnje redizajne do 2014. u Južnoj Americi. Dizajn dolazi iz studija Italdesign i vodio ga je Giorgetto Giugiaro, a posebno zanimljiva verzija Una je Turbo.
Uno Turbo i.e. (iniezione elettronica – tal. elektroničko ubrizgavanje) počeo se prodavati 1985., a koristio je nekoliko varijanti 1.3 i 1.4 motora nastalih na temelju motora Aurelija Lampredija (koji je bio konstruktor i za Ferrari) za model 128 koji je na tržište stigao 1969. Varijante tog motora koristle su se npr. i u X1/9 i Zastavi 101. Kratki hod u odnosu na provrt, bregasto vratilo u glavi, zupčasti remen i električno pogonjeni ventilator neki su od elemenata koji su omogućili dobre karakteristike rada na višim okretajima, a varijante u Uno Turbo modelu su uz turbinu i elektroničko ubrizgavanje dobile dodatni “šus” uz zadržavanje karakterističnog zvuka.
Osim raznih razlika u odnosu na slabije modele poput maglenki, naljepnica i otvora zraka za intercooler, Uno Turbo je bio tvornički spušten, koristio je aluminijske felge, proširene blatobrane, lagana vrata gepeka sa spojlerom, sportska sjedala, crvene detalje interijera, a u ponudi su bila i digitalna instrumentna ploča te rani, jednostavni oblik ABS sustava.
Model s fotografija je redizajnirani Turbo s 1.3 motorom od 105 KS. Vlasnik nam je poslao fotografije, a automobil je trenutno na prodaju.