Dizel sadrži parafine koji pomažu u boljem podmazivanju i izgaranju u motoru. Kad temperatura padne, ti parafini po?inju stvarati kristale, prenosi RevijaHAK.
Pribjegavali smo raznim metodama, a neko? se u rezervoare ulijevala i mala koli?ina benzina. To danas nije dobra ideja zbog toga što su dizelski motori precizni poput švicarskog sata i drugo gorivo može dovesti do kobnih havarija. Zašto na niskim temperaturama dolazi do problema s dizelskim gorivom?
Dizel sadrži parafine koji pomažu u boljem podmazivanju i izgaranju u motoru. Kad temperatura padne, ti parafini po?inju stvarati kristale. Na preciznu tehnologiju ubrizgavanja goriva rije?i poput kristalizacije djeluju kao najgore psovke ili uvrede. Te ?e se nakupine zaglaviti u filtru za gorivo. Pro?u li kristali tu prvu blokadu, krenut ?e u opasan napad na ostatak preciznih dijelova sustava ubrizgavanja goriva te mogu za?epiti cijevi, pumpe i mlaznice. Zbog toga proizvo?a?i u zimsko dizelsko gorivo miješaju posebne aditive koji sprje?avaju nakupljanje parafinskih kristala. Dizlesko gorivo s aditivima trebalo bi osiguravati nesmetan rad motora sve do – 20 stupnjeva, tako da smo u Hrvatskoj sigurni…
Izvor: RevijaHAK