U mnogim uredima postoji veliki manjak osoblja pa se svi slu?ajevi ne obra?uju na vrijeme i optužbe ?esto odlaze u zastaru, prenosi RevijaHAK.
Njema?ki gebiltzt.de objašnjava zašto je u Njema?koj došlo do opasnog presedana u kojem se mnogi voza?i izvla?e od pla?anja kazni i negativnih bodova. Savezne države poput Berlina i Saske više ne mogu držati korak s obradom slu?ajevima. To je prije svega zbog izmjene Zakona o cestovnom prometu (StVO) od 9. studenoga 2021. Prekora?enje brzine se strože kažnjava, ?ak i za manje prekršaje. To zna?i više kazni i posla za vlasti te sudove.
U mnogim uredima postoji veliki manjak osoblja pa se svi slu?ajevi ne obra?uju na vrijeme i optužbe ?esto odlaze u zastaru. Tako?er neke odluke Ustavnog suda otvorile su prostor žalbama voza?a. Nedavno je presuda Ustavnog suda omogu?ila voza?ima, koji su snimljeni, pravo pristupa zapisima o održavanju i popravcima kamera za brzinu – ako to žele.
U studenom 2020. Ustavni sud tako?er je odlu?io da se voza?ima mora dopustiti pristup neobra?enim podacima mjerenja, što pove?ava šanse za pronalaženje mogu?ih pogrešaka mjerenja. Zbog toga raste broj tužbi i slu?ajevi odlaze u zastaru. Statistika iz okruga Cuxhaven pokazuje da se izgledi za uspješnu žalbu pove?aju. Broj uspješnih žalbi zbog prekršaja brzine u Cuxhavenu porastao je sa 16,05 posto u 2019. na 28,57 posto u 2021. godini. To je samo jedan primjer koji objašnjva što se doga?a u cijeloj Njema?koj.
Izvor: RevijaHAK
Slika: Pixabay