Potražnja za sportskim crossoverima sve je ve?a iz godine u godinu pa je Volkswagen T-Roc R bio siguran tip na kladionici.
Velikih iznena?enja nema. Društvo iz Wolfsburga odigralo je sigurne karte te pod haubo smjestilo dobro poznat 2-litreni turbobenzinac sa 300 KS. Isti kakav pokre?e i Volkswagen Golf R.
Dakle, Volkswagen T-Roc R za pogon koristi turbobenzinca 2.0 TSI sa 300 KS i 400 Nm, snagu prenosi na sve kota?e pogonom 4Motion, a mjenja? je 7-stupanjski DSG. Sve to dovoljno je za katapultiranje do stotke za 4,9 sekundi i najve?u brzinu ograni?enu na 250 km/h. Premda se prvotno spekuliralo da ?e se ponuditi i jeftinija alternativa sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em, to se ipak nije dogodilo.
U usporedbi sa slabijom bra?om Volkswagen T-Roc R ima 15 milimetara niži i 10 posto kru?i ovjes, preciznije upravljanje i 19-colne naplatke s gumama 235/40. Atraktivniji vanjski izgled postignut je diskretnim karoserijskim dodacima, ve?im usisnicima zraka i s dva dvostruka završetka ispušnih cijevi.
Unutrašnjost je oplemenjena dodacima od brušenog aluminija, najbogatijim paketom opreme i duboko profiliranim sjedalima.
Prodaja po?inje sredinom godine, a cijene zasad nisu poznate.