Temperatura vani je niža od one u kabini i u kombinaciji s vlagom dolazi do maglenja stakala, prenosi RevijaHAK.
Zamagljivanje prozora ima veze s temperaturom i vlagom u zraku. Po hladnom danu, svaka vlaga u zraku u vašem automobilu – od izdisaja putnika, snijega na vašim ?izmama itd. – pretvara se u kondenzaciju koja, kada udari u zrak pored prozora koji je ispod odre?ene temperature, doseže to?ku rosišta. Odnosi se to i na padanje kiše, kada je temperatura vani još niža. Temperatura vani je niža od one u kabini i u kombinaciji s vlagom dolazi do maglenja stakala. Tijekom vru?eg, vlažnog dana doga?a se suprotno – kada zagrijani zrak izvan vašeg automobila dosegne to?ku rosišta na vašem vjetrobranskom staklu nakon što ga ohladi vaš AC sustav. Tada se stakla magle izvana. Taj fenomen sli?an je onome kada hladno pi?e ulijete u ?ašu za vru?ih dana i ona je izvana zamagljena.
Ako vam se magle stakla iznutra, obavezno uklju?ite klima-ure?aj. Tako?er, pametno je isklju?iti recirkulaciju zraka jer ?ete u tom slu?aju u kabinu pustiti zrak izvana koji je suši od onoga u kabini.
Izvor: RevijaHAK